World Cyber Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 11 okt 2003.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel weten zijn vandaag de world cyber games min of meer begonnen. De opening ceremony moet eigenlijk nog, maar vandaag zijn de lotingen. Die gaan dus bepalen tegen wie mijn o zo irritant goed broertje moet spelen.
    King Tuur vertegenwoordigt Nederland met de xbox in halo. De andere Nederlandse gamers zullen vandaag ook uitgeloot worden.

Ze werken daar overigens met een tree systeem, dus een ongunstige loting kan grote nadelen hebben.

Als ik nieuws heb over arthur en arjan( halo'ers) kan ik het hier posten als mensen het leuk vinden. Je kan ook zelf even kijken hoe onze landgenoten het ervan afbrengen op www.worldcybergames.com ... maar ik heb natuurlijk ook inside informatie 8)

Laatst bewerkt: 11 okt 2003
  2. Daniel NL

Daniel NL Guest

Als je je broertje nog spreekt..

Zeg dan dat ik em suc6 wens! :p

3. vassilli

vassilli Guest

Alex heb jij niet aan de kwalificatie meegedaan?En doet THA N.E.K mee?

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb inderdaad niet meegedaan aan de kwalificatie. dacht toen zo van ach we winnen toch niet. Heb nu spijt als haren op mijn hoofd |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- Maar goed. Tuur moet 4 wedstrijden spelen morgen:

Hier staat een groepsfoto:

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Waar staat Tuur _O_ 8)?

Nice =].

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De tweede van rechts

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hier zie je het wedstrijdschema van arthur:

http://www.worldcybergames.com/tour...o=46&i_itemno=223&i_gameno=115&i_entryno=1894

Hier zie je het schema van arjan:

http://www.worldcybergames.com/tour...o=46&i_itemno=223&i_gameno=115&i_entryno=1893

Arthur zit als enige in een poule met 5 en krijgt het dus wat zwaarder... Heb gehoord dat in tegenstelling tot hun überluxe vliegreis ( business class ) dat ze nu in een 3 sterrenhotel zitten. Het eten was ook niet echt alles hoorde ik...
    Verder weet ik nog niet of je de halo matches live kan kijken. Alle andere wedstrijden wel volgens mij maar van HALO zag ik nog nix. Dit kan je checken op de site bij WCG TV...

8. vassilli

vassilli Guest

Wordt zwaar 4 wedstrijden achter elkaar. Met 1 pauze van een half uur.:)

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Alex, woon jij toevallig in Tilburg ??? Mijn pa gaf iemand les die naar Zuid Korea mocht voor het wereldkampioenschap HALO.

10. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heel veel suc6 toegewenst

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan bij Arjan, niet bij Arthur, aangezien die hier lekker in Geldrop op school zit.

Owh, en Alex, door de zomertijd zitten wij op GMT + 2 dus het verschil is 7 uur, maar dan zijn de koreaantjes nog steeds slecht bezig, nog steeds geen live broadcast van andere spellen, en de site wordt ook niet ge-update, Tuur zou als het goed is nou aan het spelen zijn, alleen het valt dus niet bepaald te volgen

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  12. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben jij? Ken ik jou? En ja, ik heb wel meegedaan, maar was te slecht, zoals te verwachten.

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ok tuur heeft er al 2 overhoop gemold. 15-5 en 15-6. Dollleeeeen die gasten :9 :9 :9 Arjan is ook door in groep B. Tuur staat bovenaan met 2 wins 0 losses... Nog 2 te gaan ik post zo de nieuwe uitslag...

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Duurt best lang en die site is ook zooooo irritant traag... niet echt relaxed als je om de 3 seconden op de F5 knop hangt...8)

15. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zit hier op school te kijken, maar die zyos is wel goed, ik heb het idee dat arthur van hem gaat verliezen

16. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als hij van lethal wint gaat hij iig door, het is alleen wel naai dat hij in een poule van 5 personen zit

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe gaat Halo precies in zn werking? 1 vs 1?

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    er staat nu dat ie gewonnen heeft :D!

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Jep 3 wins... en ja 1 vs 1.

20. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Eej succes met je broertje :)

Iemand waarvoor ik een pc in elkaar gebouwd heb ging meedoen met starcraft geloof ik.. Tuurlijk veel minder leuk dan Halo!

Ik weet niet of ik de tijd heb om het te gaan volgen, maar ik zal die zijn zeker af en toe eens bekijken.

gaat trouwens iemand van de PU of XBM ook meej?

Laatst bewerkt: 13 okt 2003

Deel Deze Pagina