Hey, als ik directx 9.0b install dan komt windows XP met een error: Iemand dit weet hoe ik dit ken verhelpen?? Ty
ik wist niet dat de B versie ook al uit was, is et een beta versie dan kan het dat hij nog niet goed gekeurd is.
Hij is nodig voor Halo. Hij zit bij halo en alsik hem installeer tijdens de halo-setup dan doet hij het niet. Als ik hem download ook niet Maar het zal dan wel geen beta zijn...
vreemd, heb ook XP en halo, maar bij mij gaf hij geen problemen. misschien helpt het als je windows ff update?
Die error heeft hij bij mij standaard altijd al aangegeven, maakt niet uit welke directX versie ik installeerde. Maar heb er geen problemen mee ondervonden en het kan dus ook geen kwaad (bij mij iig). En idd. bij Halo heb je deze versie nodig dus ik kan nie anders...
Weet je zeker dat je op de administrator account van Windows XP zit? Want zo te zien zit je dat namelijk niet...
Goed id, ff proberen. En anders toch maar ff win XP updaten. Ik laat wel weten of het lukt. Iemand anders nog suggesties?
heej ik had eerst een illigale versie van XP op mijn vorige PC en kreeg toen ook steeds die foutmelding als ik iets van microsoft wou installeren! Hij gaf dan elke keer iets aan over die LOGO test! Met mijn huideige pc en legale versie van XP krijg ik die melding niet meer!
Ligt volgens mij niet aan het feit of je een legale of illegale versie van Windows gebruikt, ik heb namelijk ook een illegale versie en bij mij deed ie het gewoon... BTW: Heb je Service Pack 1 geïnstalleerd?
Het werkt niet alsik WIN XP updated omdat ik dan dezelfde error krijg. Ook als ik op de aministratoraccount zit werkt het niet Iemand anders die weet hoe het komt?
Ow, dit wassik ff vergeten. Ik kan WIN XP niet updaten omdat dan dezelfde error komt. Volgens mij ligt het aan een instelling.
Legaal. Xp Home edtion, maar ik denk niet dat het daaraan ligt, aangezien ik ook windows niet eens kan updaten. Dan download hij de updates, gaat installeren en dan komt dezelfde error...
Vreemd, anders zou het kunnen dat je je cd-key zou moeten veranderen... Ik heb de illegale en daarbij werkt gewoon alles, ook windows update.