top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Zou onderhand wel moeten ja. Maar ik heb nog nix gehoord of gezien...

2. vassilli

vassilli Guest

Zo inderdaad wel cool zijn. Maar de game komt bijna uit dus dan is er geen demo meer nodig.:)

3. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Check www.teamxbox.com voor een nieuwe preview met filpmjes. (character creation is heeel cool)

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb dit spel gisterenavond / vannacht een tijdje gespeeld. En alle punten waar ik bij de build die ik op de PU-Awards nog van dacht van "tja, dat kan nog worden verbeterd", zijn ook verbeterd! Deze ga ik direct pre-orderderen.

Het ziet er echt ontzettend mooi uit en het speelt ook nog eens erg lekker. Alleen moet ik nog beetje beter worden, want ik werd behoorlijk van de baan geveegd (niet door A.I. maar door Mirik :D)

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    waar heb je hem dan gespeeld marius?

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Bij de baas / bazin van deze website. En het smaakt naar meer :) Deze game is echt ûber..

edit: sorry, dit was geen retailversie, maar een beta-build

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is de multiplayer nu, Marius? 2v2 offline mogelijk?

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    In splitscreen bedoel je?? :+ ;)

nee we hebben het even geprobeerd. En bij het insteken van de 3e controller stond er 'player unable' ofzoiets. Met meer als 2 kun je in iedergeval niet spelen.

Maar ik heb even tegen Mirik gespeeld en dat speelde heerlijk. 1 on 1 gaat dus perfect (opzich logisch)

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *Kwijl.....
    Ik kan echt niet meer wachten!!!
    Aan marius: heb je virtua tennis 2 al gespeeld?
    Is het, of is het niet beter???(top spin dus)
    En hoe zit het met die risk-shots???

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb Virtua Tennis gespeeld op de Arcade kast. Weetniet zeker of ik ook 2 op de kast heb gespeeld. Maar Top Spin speelt zeker net zo lekker of lekkerder.

In mijn ogen heeft Top Spin wel een stuk meer diepgang, want elke knop betekend een ander soort slag. Slice, top spin, volley, hard meppen, risk shot enz. Echt geniaal, je kunt zo veel tactischer en met gevoel spelen. Niet dat ik in een half uurtje zover kwam, maar het voelt erg goed aan.

En het riskshot zag er in mijn ogen veel minder arcadey uit als op de vorige build die ik zag (thank god). Zo vind ik ook dat de animaties nu veel vloeiender lopen en de hoeveelheid effect die je aan een bal geeft realisticher is (was eerst beetje overdone).

Als de Live support ook zo goed is als de graphics en gameplay zijn, is dit echt een AAA titel waar ik heel veel tijd in ga stoppen en veel plezier aan ga beleven.

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Okay merci! Je hebt gelijk wat die overdone animaties betreffen. In sommige filmpjes...
    Live MOET goed zijn! 1vs1 EN voicechatten EN ranglijst EN xbox live is zonder lag.
    Dus wat meer kan je verwachten?
    Ik zal hem alvast bestellen bij mijn games winkel:)

12. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je eigen speler creeert, dan kan je ook je eigen kleding aanpassen enz.
    Ze zeggen dat er echte kleding merken in voor komen, en dat heb ik gezien in de filmpjes zoals Adidas.
    Maar weet iemand welke kledingmerken er nog meer zijn?

Ik hoop op Asics ofzo, daar tennis ik zelf ook in :p

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Denk Nike, Reebok, Aasics vast ook enz... *)

Weet iemand of het mogelijk is om echt helemaal zelf een speler te maken of moet je kiezen (zoals in Virtua Tennis 2) welke hoofd je van de 8 neemt, welk kapsel etc...?

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    als het goed is (dat was in 1 van de filmpjes te zien in deze thread) kan je het hoofd helemaal naar eigen smaak veranderen, een smal hoofd of juist een plofkop, haarkleur, baardgroei (niet bij de dames natuurlijk:p). dus dat zit wel snor.

wat mij zorgen baart is het probleem of je hem zonder Live met zn 4en kan multiplayen, met 4 controllers op dezelfde xbox voor de duidelijkheid. dat zou wel heel cool zijn want dan kan je gewoon thuis lekker met zn 4en tegen elkaar een potje tennissen(dubbellen). maar zoals het er nu naar uitziet wordt het alleen maar met 2 controllers spelen :{.

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De makers hadden voor om zóveel opties open te laten voor het maken van characters zodat er op heel Xbox Live geen één poppetje hetzelfde is. Hopen dat dat lukt :)

16. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Echt, dit spel ga ik kopen, al is het alleen maar omdat ik nog geen tennisspel heb. Deze ondersteund ook nog eens live, en het is het beste tennisspel ooit (volgens de verhalen die ik hoor).

17. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jaloers?! Of heet jij toevallig Bill Gates?! Laat die jongen toch lekker z'n gang gaan... Met een mod chip kun je niet live dus ik zie het probleem niet!? hij zal toch de originele game moeten kopen voor live.

ONTOPIC:
    Ik wacht ook op deze game. Het eerste tennis spel op de xbox en ik verwacht er veel van na het lezen van previews! dus een must have voor mij!

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  18. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel vet zijn, als ze ook toernooien doen. Bv: US open is aan de gang, dat de live spelers die toernooien ook kunnen mee spelen. Als je eerste wordt dat je dan een prijs krijgt.

19. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

je kan met gekopieerde spellen wel online spelen;)

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Met die chip van mij plus schakelaar kan je wel live. En anders koop ik toch gewoon een xdoos?? Lekker belangrijk. Maar ik was sowieso van plan om Top Spin orgineel aan te schaffen. Ik ga heus niet met gekopieerde games online want dat kan namelijk niet!!! En ik moet hem ook orgineel hebben!!!!

Deel Deze Pagina