Komt ISS3 binnenkort uit? en zo ja, ook voor de Xbox? Ik ben namelijk al heel lang op zoek naar ISS2, maar die is echt nergens te vinden hier in Noord-Brabant... maar bijvoorbeeld ook in Den Haag ofzo heb ik nergens kunnen vinden. Ik had wel een gerucht gehoord dat ISS3 deze maand uit zou moeten komen, hij wordt gelanceerd met de nieuwe Pro Evolution. Maar of ze voor de Xbox uit komen.....? Wie weet hier iets van?
Nergens te krijgen in Noord-Brabant? Ik woon zelf ook in NB en heb 'm hier toch regelmatig in de winkels zien liggen. Heb je toevallig al gekeken bij Replay?
Hmm.. vaagheid, maarjah dan nog... ik heb 'm gehad en weer geruild, want het is echt geen geweldige game imho. Heb ook Fifa gespeeld en die speelt gewoon veel relaxter. ISS is te realistisch voor mij denk ik
tja, daar zullen de meningen sterk over verdeeld zijn... fifa trek ik niet omdat spelsituaties te onrealistisch zijn. verder kan ik vaak meteen vanaf de aftrap naar het doel toe pingelen en scoren. ISS vind ik ook beter/leuker dan de Pro Evolution series. Omdat je veel meer bewegingsvrijheid hebt met ISS. Bijvoorbeeld met uitgooien...je kunt je mannetjes verplaatsen, wegrennen van de man en de bal daar naar toe gooien. Met corners kun je zelf inlopen naar de bal bijvoorbeeld. Met Pro E moet je maar geluk hebben dat de comp je spelers maar een beetje relaxd neer zet. Ook heb je bij ISS ten alle tijde controle over al je spelers inclusief de keeper als je dat wilt, de console zal je niet ergens heen sturen als je een speler bent. Bij Pro E dus wel, ook al staat hij helemaal op manual...
Ik vind het echt geweldig dat de evolution serie nu eindelijk naar 'The Box' komt. Echt een super spel, ik heb ISS2 (niet evo dus) op de xbox maar die is qua gameplay duidelijk minder dan de evolution serie, vind ik (En heel veel mensen met mij!)
jaa idd de iss serie is beduidend minder. speelt stroever en ik vind em eerlijk gezegd ook nog eens onrealistischer dan pes.(mijn mening) Ik vind em wel beter dan fifa. ook alleen landenteams. Vroeger vermaakte ik me hier nog wel mee (eerste deel ps2) maar nu niet meer, nu zou ik me gaan ergeren. Maar dat pes op the box uit zal komen is nog een groot vraagteken hoor!
Ik weet niet in hoeverre deze site betrouwbaar is: ISS evolution 3 Ik duim in ieder geval, duim, duim, duim. Of beter gezegd, ik bid in ieder geval, bid, bid, bid.
kijk is naar de datum blox van je link. die is nog van een maand geleden en toen was deze roddel heel hot maar het bleek een gerucht. vorige week was er opnieuw sprake van een aankondiging en nu is het afwachten gewoon.
geen voetbaspel kan het realisme van de pes serie benaderen, heb daarom maar weer een ps2 aangeschaft, kan niet wachten op een mogelijk xbox versie... de gewone iss is ook wel aardig, maar ik vind fifa dan toch weer beter