Ik heb via de geruchten TamTam vernomen dat het binnenkort mogelijk word om berichten te versturen via voice mail .... heel leuk maar het blijft een gerucht
Whaha wel lachen. Persoon 1 spreekt een berichtje in met zijn Voice Communicator, slaat het op en verstuurd het via Live naar Persoon 2. Eigenlijk best wel leuk. 'Zullen we vanavond weer racen?' Leuk extraatje
Heeft dit niet te maken dat je game invites en smsjes op je mobiel zou kunnen ontvangen. Dit kan ik me namelijk nog wel herinneren uit de speetch van J allard op de E3. Dat hij daar met zijn horloge stond en zij hier kan ik game invites op ontvangen. Volgens mij gaat dit dan voornamelijk gekoppeld worden met XSN omdat je daar namelijk kan opgeven wanneer en met wie je een wedstrijd speelt. Zou leuk zijn maar ja kost ook weer geld denk ik zo.
ze mogen van mij wel een xbox live 2.5 uitbrengen met nog iets extra's erbij of gewoon al versie 3 maar die moet dan ook ander design hebben enzo
een ander gerucht is dat naast XSN (xbox sports network) een XAN (xbox action network) en een XFN (xbox fighting network) komt ... maar ja die geruchten zijn nog vager
maar het nadeel aan deze geruchten is, dat die verzonnen kunnen zijn, want de geruchten van andere sport netwerken heb ik ook al verzonnen.
Jeb ... het voice mail gerucht is wat meer te vertrouwen .. dit is een van de dingen die besproken was bij de introductie van xbox live
Mocht dat allemaal komen met die sms/invites/voice messages etc... wil ik ook wel weten wat de kosten daarvan gaan worden.