help savegame"s kapot plus min 10 uur 16 uur gespeeld!! AH damn ik heb een probleeem bij de 3 savegames en auto save game lopen ze bij het laden op het einde vast als de balk bijna voltooid is plz wat kan ik er tegen doen *sirieuse antwoorden astjeblieft* wie had het ook en hoe heb je het gemaakt??
kotor en plz help ik heb microsoft gebelt en die zeiden DELETE DELETE het echoot nog steeds door mijn hoofd snik snik
hmm, misschien idee om een memory Card te kopen (for the next time) dan heb je het in iedeval 2 x.... Het gaat toch omhet spel bloodwake? dan lukt het perfect met een memory card
Is niks aan te doen, ik ben mn savegames ook wel eens gedeeltelijk kwijt geraakt waardoor je ineens een heel stuk overnieuw moet spelen.
Ik heb dat ook gehad. Het gebeurde bij mij bij een bepaalde save-situatie. Waar weet ik niet meer. Na overspelen en saven, bleef de savegame telkens, bij saven op hetzelfde punt, een probleem geven. Balk liep niet doorbij het laden. Ik heb op een ander "punt" gesaved en toen had ik geen probleem meer. Misschien een bug????
Ik zal altijd over een oudere heen ik heb er dan 3 en dan omstebeurd want als een savegame kapot is dan heb je echt een probleem
Persoonlijk heb ik voor kotor voor iedere keer dat ik save een nieuwe save game.. voor andere spellen pleur ik het op de HD, en op 3 verschillende memory card
elke save en nieuwe, djeez dan heb je een lijst van hier tot tokio, ik heb 2 savegames, eentje save ik om de 15 minute ofzo, de andere om de 2uur ongv
Threadtitel aangepast: naam van de game dient ook in het wisselforum duidelijk in de threadtitel te staan.
ik had het ook maar gelukkig heb ik een save verslaving verspreid over 20 savegames, heb je de xbox dan uitgezet tijdens het saven ofzo?
nou ik vinf het best stom ik had er 3 plus een auto save game en geeneen deedt het alleen een en dan ging ie opnieuw opstarten weet je met filmpje en dan main menu >*> snik