Ik moet helaas ook mijn xbox opsturen. Ik had in het begin al wel wat problemen tijdens het laden. Maar nu moet ik mijn xbox minimaal 5 keer opnieuw opstarten wil die mijn laatste savegame pakken. Altijd 3 scenario's: 1) Disk error 2) Scherm loopt gewoon vast Doet het uiteindelijk. Maar het speelt beroerd, want bij elke deur moet ik saven, omdat ik anders het risico loop dat de xbox ineens weer vastloopt. Ik heb zo'n 140 savegames staan, heb er nu 80 van verwijderd. Opsturen dus helaas... mx
Hoewel ik in eerste instantie KOTOR even terzijde heb gelegd speel ik de game weer. Exhter ... naar aanleiding van deze thread beperk ik het aantal save-games. Tot nu toe heb ik eenmaal een probleem gehad. Een save op een bepaald punt bleek niet in te lezen te zijn. Ik heb deze save een aantal keren gemaakt door opnieuw te spelen en telekns bleek de save niet ingelezen te kunnen worden. Dit is denk ik een bug binnen KOTOR. Met de Xbox heb ik tot nu toe geen technische problemen. Het beeld ontstaat dat de savegames (als het er veel zijn) een probleem kunnen geven. Daar moet een "techneut" toch een verklaring voor kunnen geven? Hoe zit dat eigenlijk met die HD van de Xbox, wat gebeurd er tijdens het spelen bij KOTOR?? Zijn er temp-bestanden?
ik heb wel eens dat ie vast loopt (maar daar was al voor gewaarschuwd!) Voor de rest is er nik smis met dat spel (hoop ik)
het enige 'probleem' dat ik heb is als ik een deur door ga krijg ik 2 loading screens. Eerst 1 balkje daarna krijg ik nog een balkje is dit normaal?? voor de rest nog nooit een probleem gehad.
Dat is waarschijnlijk de auto-save. Die saved automatisch als je naar een ander gebied gaat. Dit kun je uitzetten in een van de optie-menus, het spel saved af en toe toch nog tussendoor maar daar moet je maar niet op letten.
ik heb het heel erg als ik m'n lightsaber trek, dan doet ie ff 3 seconden nix, en dan is m'n lightsaber getrokken, en sta ik 5 meter verder
heb gesaved, en al me spellen doen het nog, ook sw:koter doet het nog perfect, en ik heb ook een thompson drive. maar ik ben wel blij dat ie het nog doet.
ik heb ook een van de eerste xboxen...en ik was erg bang of ik ook problemen zou krijgen..en wat blijkt..ik heb nergens last van.. leven zit raar in elkaar..maar vind het wel K*T voor de gene die er wel last van hebben!
Dat 2x loaden is idd de autosave. Als je van een gebied naar een ander gaat saved het spel eerst en laadt daarna pas het nieuwe gebied. Dit saven kun je uitzetten, ik had het aanstaan en heb maar een keer de autosave nodig gehad omdat ik vergeten was te saven. Je kunt beter gewoon zelf af en toe saven en de autosave uitzetten. Je kunt namelijk niet zien wanneer de laatste autosave was en dit kan wel met gewone saves. Dit vond ik vooral erg irritant, want als je dan een keer opnieuw moest beginnen, moest je ze allebei uitproberen waar je verder was.
Dat heb ik ook 1 keer gehad wou ik naar de Military Base in Taris gaan was ik voorbij die lift waar je naar the lower city gaat en toen was ik in 1 keer binnen de Military Base. Maar gelukkig heb ik helemaal geen last van m'n xbox (ook met andere spellen doet ie het gewoon) en heb een thompson drive (had 'm meteen met de launch gekocht)
ik had problemen met tussenfilmpjes, maar na ff drie andere spellen te hebben gespeeld (dus cache geheugen ververst) deed ie het weer als een zonnetje. Hoewel Halo een tijdje terug heel lang moest laden heb ik voor de rest gen problemen ondervonden aan mijn Xbox...en mijn halo schijfje is ook al vrij oud/bekrast (ik heb er niks mee gedaan !) dus daar kan het ook aan liggen..maar hoe dat ding zo bekrast komt.....
Ik had een hele tijd geen Kotor gespeeld, en nu toch maar weer eens overnieuw begonnen (met dark site, light site uitgepspeeld) maar wat bleek? Hij liep telkens vast, meteen bij het begin al: je gaat naar "load game" in het hoofdmenu en hij loopt vast. 10x overnieuw geprobeerd, en uiteindelijk alle saved games weggegooid (maakte niet zoveel uit, had hem toch al uitgespeeld). Maar nu doet hij het (god zij dank) wel weer gewoon
Ik heb nu ff Kotor van mijn neefje geleend want mijn versie deed een beetje fucked up. Hopen dat nu alle problemen weg zijn!!!
Er worden toch nog steeds problemen gesignaleerd. Het is vreemd dat de één geen problemen heeft, maar de ander weer wel. Of met de game of met de Xbox. Het is lastig om de oorzaak vast te stellen. Of zijn er meerdere versies van KOTOR in omloop? Dit kan ik me niet voorstellen! zie ook.. http://swforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=273337&forum=26