Vraagjes WWE raw 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 12 okt 2003.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heejs mensen! WWE raw2 heeft die een soort levensmeter of is het hier ook zolang doorgaan totdat je iemand 3 seconden neerlegt op zijn rug of totdat hij knockout gaat na een lang potje meppen vangen!

Op de N64 was dit het geval en kon je als ze knockout gingen ze nog snel oprapen zodat de scheids niet doorhad dat ze knockout gingen en gewoon door rossen! Whaha

Is dit hetzelfde bij RAW 2? En weet iemand misschien hoe dit werkt bij backyard wrestling 2?

En waarom kan ik wwe raw 2 nergens vinden in de winkel en ook niet op sites van Bart Smit, Free Record en andere:confused: ?

Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je hem echt graag wilt kan je hem altijd bestellen op http://www.gcshop.nl, die hebben hem iig wel, of deze dingen kunnen weet ik niet.

3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is WWE Raw 2 uitverkocht, vanwege het feit dat het het beste worstelspel ooit gemaakt is ! Ik had hem ge-preorderd bij dimplus, en heb hem toch op tijd gekregen :) En volgens mij kan je bij Raw2 niet KO gaan, behalve als je iemand van het dak van Hell in a Cell gooit }:]

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    gaan ze dan ko, dat is cool8), maar ik verwacht de game deze week, kan echt niet meer wachten. en het heeft geen levensmeter, wel een meter waarmee je kunt zien of je boos bent of zo iets. en als die dan rood knippert ofzo, heb je meer kans op winnen, dat is toch?

5. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    als je 'voltage' ( zo noemen ze dat in de game ) in het blauw staat, en er knippert DANGER !, dan ben je de lul :) als ie rood "flasht", dan kun je je special doen (X+A). Maar 1 nadeel bij HIAC, als je iemand van de kooi afgooit, is ie gelijk KO en kun je niet meer verder vechten :mad: maar wat je wel kan doen is het volgende:

Als je iemand hebt ge-pind ( of hoe je dat ook schrijft ), kun je ongeveer 2 sec nog iets doen. Dit is zo bij iedere match ! dus ook bij HIAC. Als je iemand KO hebt geslagen van het dak, kun je dus nog op hem springen door op X of A te drukken :) Als je nou de Swanton Bomb doet is dat best vet om te zien :D

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    lol, ga ik dan is een keer proberen:cool:

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohwjah! Nog ff iets tussen haakjes!

Ik herriner me nog dat je op de N64 iemand zijn masker eraf kon trekken (ofjah het voorste gedeelte eraf kon scheuren) weet iemand als dit hier ook kan?

Op de n64 deed je dit door de hele tyd iemand te wurgen of een andere grapple move van achteren...

Misschien het proberen waard. MZZLS

8. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    welk spel op N64 ? Wrestlemania 2000 ? No mercy ? Revenge ? World Tour ? etc... ik heb het nog nooit gezien ( maar het is daarintegen ook al een hele lange tijd geleden dat ik nog echt een spel op de N64 heb gespeeld :) )

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WCW vs NWO No Mercy

&

WCW vs NWO Revenge

jah dit had ik toendertijd op internet gelezen en uitgeprobeerd en het werkte echt!

haha jah volgens mij was dit niet echt bekend geworden ofzo!

Maarjah bij mysterio e.d. kon je dus hun masker kapot rijten en zag je hun gezicht!

Ze hadden het wel zo vatsig gemaakt dat je niet echt duidelijk zijn gezicht zag maar zijn masker was DUIDELIJk kapot!

10. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe je dat dan ? heb nog nooit gedaan :confused:

11. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Um je moet gewoon bij winkels gaan vragen of ze hem hebben ik heb hem in rotterdam ook nergens geien maazr bij futurerama waar die niet lag heb ik het gevraagd en hij had er nog twee dus

12. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook nog op m aan het w8ten. Ik heb er echt zo'n zin in om dat spel te krijgen!!!

Wat ik wel wil weten...hoe zijn de moves uit te voeren?!

Want bij Smackdown! moest je gewoon makkelijk op Rondje en een pijltje drukken ( was op de PS 2 ).

Is dat hier heel anders?!!?!

13. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
  14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23

dikke Quatsch...dan bloedden ze gewoon...kon bij elk mannetje

Deel Deze Pagina