[KOTOR] Het verhaal >> SPOILERS INSIDE! <<

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 21 sep 2003.

  1. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    dit heb ik jammergenoeg nooit gehad. MAar die HK en Canderous willen ook niet bij je aansluiten? omdat die wel dark zijn.

    Ik ben nu een vrouw die Revan heet, misschien had ik beter Darth Revan kunnen heten, dat mensen me dan hadden herkend ofzo :p
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    over die spartaderen en bleek zijn ( lees eens een SW boek dan weet je het zeker)
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwahah, dan krijg je gesprekken als: I am not Revan anymore, I am now Revan! :+
     
  4. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanavond uitgespeeld..Weeeeeee
    Was wel ff balen want net toen Malak bijna dood was
    liep die vast en kon ik weer opnieuw beginnen :mad:

    Ik heb er trouwens zo'n 60+ uur over gedaan!
    En dan heb ik niet eens alle side-quests gedaan, maar
    wel veel...
    Ik heb Bastila wel 'gered'...
    Ik was dus light en nu ga ik nog een keer,
    maar dan dark.. hehehehe
    Soms wil je echt iemand afkatten/killen, maar dat kan dan
    weer niet omdat je voor de Light-side gekozen hebt..
    Wat ik een beetje jammer vind is dat je
    niet willekeurig iemand aan kan vallen/beroven }:]
    En dat Carth maar door bleef zwammen over zijn
    vrouw terwijl ik hem versieren wou :p
     
  5. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    DIE HL HAD IK TOEN niet en die canderous die sluit zich maar al te graag bij je aan
     
  6. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je dan met bastila zoenen, dit wil ik ook wel een keer meemaken....
    Kan dit trouwens ook met de dark side?
     
  7. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat IS Dark side, want liefde is de weg naar de dark side (liefde = haat, als je gedumpt word oid of als je partner vermoord woord dan heb je de neiging om iedereen dood te maken :p). Je moet gewoon vaak met haar praten en een beetje aardig zijn en af en toe hints maken dat zij je wilt als zei zegt dat ze naar je heeft zitten kijken. Op een gegeven moment zegt ze dat ze op de Ebon Hawk in prive moet praten, daar praat je met haar, zei zegt dat ze je bewondert maar dat liefde slecht is, dan moet jij zeggen "give in just this once" en "i love you and you love, and you know it" of iets in die geest en dan kust ze je.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat je liefde voor haar hebt is toch trouwens ook de enige kant om haar terug te trekken naar de light-side op het laats ?? btw kan je ook met zaalbaar zoenen???
     
  9. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    met zaalbar zoenen, wahhahahaahah
    krijg je eigenlijk dark side points als je met bastila zoent?
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen dark points gekregen daarvoor, volgens mij is het niet echt de dark kant, ik vond het meer een goede vriendschap die op het einde goed uitkomt.
    Bastila denkt dat het slecht is, (ook omdat ze weet wat er met jou is, zeg verder niks ivm spoiler)
     
  11. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zover ik weet leveren directe (als in: jij spreekt hen aan) gesprekken met party-members nooit light/dark side points op. Behalve één of twee keer nadat je alle Star Maps hebt, maar dat heeft met het plot te maken.

    Het zoenen krijg je overigens niet te zien, het beeld gaat dan even op zwart (luie animators van BioWare...). Wat dat betreft is het misschien beter om een vrouwelijk character te creeëren en een relatie met Carth of Juhani te beginnen ;)


    Edit: zat net de vorige pagina's te lezen en baal nu wel dat ik Bastila niet heb kunnen redden. En de laatste save-game van mijn light character is voor het allerlaatste gevecht :/ Maar ja, dat is replay-value :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  12. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    "Wat dat betreft is het misschien beter om een vrouwelijk character te creeëren en een relatie met Carth of Juhani te krijgen"

    Juhani? ;)Zou kunnen natuurlijk..
    Ik heb het geprobeerd met Carth, maar helaas...
    Hij was wel heel lief, maar met zijn hoofd nog bij zijn vrouw
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee tis een andere reden dat ie niet met je wou zoene. hij is volgens mij verliefd op of darth malak of op die admiraal of op zaalbaar tis een van de drie weet niet meer zeker
     
  14. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Juhani is een pot :D

    Zodra ik de game heb uitgespeeld met mijn Light man, ga ik het proberen met een dark vrouw, en dan proberen Juhani te krijgen..}:]
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal ... ik heb al teveel zitten 'sjanzen' met bastila. Maar ik ben light en zij moet potdorie ook light blijven. Heb ik het nu mis? Gaat het mij sowieso niet lukken haar aan de lightside te behouden? Zij wil namelijk ook naar haar moeder etc...nou dat zijn ook emoties (dark?)....

    Enfin, kan ik haar aan de light side houden ?? Zo ja hoe??

    mx
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ga maar naar de moeder toe
    maakt niet

    *******spoiler*********
    ze wordt toch dark en dan moet je gewoon vriendelijk de juiste worden keizen om har terug te krijgen
     
  17. Ninh

    Ninh Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje kan je ook bekijken bij movies dacht ik.
    Wel een tipje nog, als hij wil 'rechargen', kan je alvast naar de jedi toerennen om destroy droid uit te voeren, scheelt je echt enorm veel moeite :D
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    maar je kan ook als een echte man blijven staan en jezelf rechargen om daarna darth malak nog een ker op ze bek te slaan ( hhehhe hebt ie niet) en daarna nog een keer en nog een keer en nog een keer.


    te simpel
     
  19. Ninh

    Ninh Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Brains over brawns ;)
    Maar je hebt gelijk, dat kan ook leuk zijn, werd mij wat te herhaaldelijk though. Zonde van al die medpacks/lifesupport kits ;) De force gebruik ik liever voor advanced lightsaber throw ipv heal ;)
     
  20. Makaveli| NL

    Makaveli| NL Mafkees

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Kotor net via de darkside uitgespeeld! mijn playtime was 44 uur en 55 minuten, en dan heb ik nog een aantal sidequests niet gedaan. Sommige wilde ik ook niet doen omdat je daar Lightside punten voor kreeg!

    Maar het verhaal is echt super! Carth sluit zich niet bij je aan (ik vond hem altijd al een mietje) en mission ook niet! ik heb haar daarom maar laten vermoorden door Zaalbar! }:]
    Ook Jolee Bindo heb ik vermoord omdat hij niet wou toegeven aan de darkside!

    Nu maar nog een keer spelen, maar dan als volledige Lightside Jedi! Wat een super spel! _O_
     

Deel Deze Pagina