Ik ben op zoek naar namen over goeie leuke RPG'S voor de xbox zoals zoals Baldere Gate of Morrowind.Als je wat weet laat mij het ok meteen weten. Groeten Nox
Namen? How douya mean? Ben je op zoek naar RPG games? Daar zijn er nog niet echt veel van op onze box, naast die jij genoemd heb zijn er natuurlijk nog Kotor maar voorderest is het bagger.
Baldurs Gate:dark Alliance is een zeer respectabele RPG hoor, goede single-player (en multiplayer)speelbaarheid, 'houdbaarheid' en mooie graphics. /edit: én een lage prijs...
euhmm Starwars: KOTOR gewoon een must-have..... maarja je kunt ook voor mindere games gaan natuurlijk
Ik heb trouwens ergens een gerucht gehoord dat SEGA zou werken aan een vervolg op Panzer Dragoon Saga. Dat zou zo vet zijn.
tja wat hierboven al genoemd is en uiteraard Sudeki en Fable, maar daar moeten we nog even op wachten (lente 2004 hoop ik )
Ligt eraan wat je onder RPG verstaat. Er zijn de actie/hack and slash spellen met rpg elementen erin zoals Levels etc. Dit zijn spellen als Baldurs Gate (1 en 2), Dungeons and Dragons Heroes, Bloody Magic, etc. dit zijn vaak (3rd?) person isomatric achtige spellen.. Dan heb je nog volledige RPG's waarin het vaak iets minder actie based is.. Verhaal speelt hierbij een nog belangrijkere rol dan in de vorige titels. Ook heb je over het algemeen meer opdrachten en is het (hopelijk) minder linear dan een actie rpg.. Voor titels moet je denken aan Morrowind, Arx Fatalis (beide 1st person en met maar 1 character). Of titels als Sudeki, KOTOR (3rd person meerder characters) .. en natuurlijk Fable.. En dan zijn er ook nog de strategische spellen met RPG elementen.. Hierbij moet je denken aan Gladius b.v.
Als je van dat soort spellen houdt moet je zeker D&D Heroes en Bloody Magic (is geloof ik de werktitel) in de gaten houden. Maar buiten die 2 en Baldurs Gate 2 komen er volgens mij geen vergelijkbare titels uit..