Wil misschien PS2 halen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bullet, 14 okt 2003.

1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een ps2 te halen. Eerst wou ik misschien een Gamecube halen maarja voor 100 euro erbij heb je toch een console met betere spellen en meerdere.
    Maar nu is dus die nieuwere versie van PS2 er, met laser iets en stiller en nog wat onzin.
    Maar ik belde naar de Media Markt en daar zeiden ze dat die silver ps2 met 2 joysticks zo'm 220 euro kost en de normale zwarte 180 euro.
    Die zwarte ps2 is evensnel maar die silver is duurder omdat het limited edition is.
    Maar ik vroeg me dus ook af of de ps2 goed te gebruiken is met creative 5500, het zal wel maar ik wil het even zker weten.
    Als jullie nog adviezen hebben of ergens gezien waar de ps2 goedkoper is lees ik graag reacties.

Danke,

Bullet

2. Koop een Xbox (!) of als je die niet wilt, koop dan een gamecube maar zkr geen Ps2 meer.

Je weet vast wel waarom niet.

3. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een xbox en die ben ik niet van plan te verkopen :) .
    En waarom niet kopen?
    Er zijn mooie games op ps2 en er komen nog heel wat goeie games aan lijkt mij.

4. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien beter om dit op een Playstation 2 site te vragen, die weten dat misschien beter.

Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Er ging een gerucht rond van een daling in prijs van de ps2, ik zou dus iig nog wel even wachten tot hier wat meer over bekend is. Staat lullig als je hem koopt en vlak erna komt een prijsdaling.

6. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

het is voor het eerst dat ik dat hoor, ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn xbox gaat verkopen en een ps2 gaat kopen. Ik heb het wel andersom gehoord. Maarja ieder zijn eigen smaak he.

Edit: sorry ik lees nu dat het woordje NIET er ook voor staat, nogmaals sorry!|:- , stomme ik.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Koop eerst eens chille games voor je xbox inplaats van een PS2 want de beste heb je nog niet eens (afgezien van halo)

8. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey bullet,
    ik heb een ps2 incl. netwerk kaart. en ik zou geen reden kunnen bedenken om geen ps2 te kopen.
    er zijn gewoon goede ps2 spellen die niet op de xbox komen en andersom.

cu met socom online :)

9. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe zit dat trouwens met online.
    Moet je niet per maand een bepaald bedrag betalen?

10. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou uit dat hij niet de games heeft die jij goed vindt. Volgens zijn de games die hij heeft heel goed, Splinter cell, Kotor, Metal Gear Solid...

Als je een ps2 wil gaan kopen zou ik de silver edition nemen, omdat ik (mijn mening dus) hem veel mooier vind. Maar ik zou inderdaad eerst zoals eerder gezegd even wachten op een eventuele prijsverlaging.

Volgens mij hoef je trouwens voor het online gedeelte helemaal niets te betalen, afgezien van die netwerk adapter ofzo.

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de PS2 gewoon gebruiken met de Creative 5500 want de PS2 heeft ook een optical out.*)

12. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Wil misschien PS2 halen.

helaas zijn er (bijna) geen spellen die DD ondersteunen.
    en het online gedeelte is gratis.

13. alibi

alibi Guest

weer zo'n inhoudsloos argument...

maar zoals je ziet heb ik ook een PlayStation 2, en helemaal verslaafd aan Gran Turismo 3!! als je het geld er voor over hebt dan moet je zeker een PS2 kopen. groot spelaanbod (al is het aanbod van Xbox ook niet mis!), veelal vrij goedkoop. en veel 2de hands te koop natuurlijk!

dus als je het geld hebt, gewoon doen. en met die "gewone" editie van de PS2 is niks mis hoor!;) die silver is alleen voor de liefhebbers zullen we maar zeggen.:cool:

14. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Wil misschien PS2 halen.

Klopt. Er is wel een groeiend aantal PS2 spellen dat de andere surround-sound formats ondersteund (DTS, en 't analoge Dolby Pro-logic II). Daar heb je met 5500 waarschijnlijk weinig aan.
    ('t Geluid is overigens niet noodzakelijk slechter dan DD op de Xbox, omdat sommige Xbox spellen ook gewoon verkapt DPLII geluid digitaal afspelen).

Online spelen op de PS2 is gratis, hoewel EA volgend jaar waarschijnlijk geld gaat vragen voor een aantal van hun games.

De 'silver' PS2 mist overigens de firewire poort, waardoor je geen system-link kunt spelen op de bestaande spellen (lees: GT:cool:.

William

15. Yada_Yada

Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

Leuk Bevonden:
    0
    waarom beantwoord niemand zijn fucking vraag en gaan ze hem allemaal zeggen koop geen ps2 koop een game ?
    het is niet wat hij vraagt toch maarja...

ik heb echt geen idee maar zal vast wel goed zitten !

16. alibi

alibi Guest

Re: Re: Re: Re: Wil misschien PS2 halen.

maar via de pas uitgekomen ethernet-modem kan je ook netwerken natuurlijk!:cool:

17. pp-rm3

pp-rm3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat meen je niet, neem echt geen ps2 dat ding bestaat al te lang en dan heb jij er daalijk 1 en dan maken ze der geen spellen meer voor, trouwens de xbox is veeeel sneller en mooier!!
    L@terz

18. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Niet noodzakelijk. Net zoals sommige Xbox spellen geen system-link ondersteunen (ondanks de ingebouwde Ethernet aansluiting) zijn er PS2 spellen die wel Firewire/1394 system link ondersteunen, maar geen network play (GT:cool: of omgekeerd (SOCOM I).

Natuurlijk worder er straks geen PS2 spellen meer gemaakt. NOT. Ontwikkelaars laten niet snel een markt van 40+ miljoen consoles liggen om de "veel aantrekkelijkere" markt van 10 miljoen consoles aan te boren. Niet voor niets zijn EA (1) en Sony (2) de grootste game publishers ter wereld.

De topic-starter heeft al aangegeven dat hij de PS2 wil voor een aantal topspellen die niet op de Xbox uitkomen...

19. Jak2 Renegade

Jak2 Renegade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je de Satin Silver PS2 aanraden!! De koeler maakt bijna geen geluid (xbox en zwarte ps2 lijken wel een stofzuiger) en I-Link via infrarood. En je hebt er standaard 2 controllers bij, ook altijd handig.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb vandeweek ook een 2e hands ps2 aangeschaft, er zijn toch een aantal zeer goede titels die je anders nooit kunt spelen.

Denk aan pro evolution soccer 3, fifa met online ondersteuning en gran turismo 4 eveneens met online ondersteuning.

En als je het na een jaar weer zat ben kan je het zo weer verkopen, en dan heb je voor een beetje geld harstikke veel plezier eraan beleefd.
    Je kan hem natuurlijk ook houden...

Deel Deze Pagina