Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij bevestiging geven over de release-datum ??

IK WORD ER GEK VAN !!

is het nou: 17, 23, 24, 30 of 31 ???

Ik hoop dat die gozer die bij de media markt geen onzin lult dat hij EA heeft gebeld en dat die zeiden de 17e..

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    waarschijnlijk is de shipping date de 17de en zal je in de loop van die week daarop de game in de winkel zien komen te liggen. Zaterdag keek ik Turkije-Engeland en daar was steeds reclame dat ie de 24 ste uitkomt, officieel dus.

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, de 24e dus.. bedankt.

4. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik niet kopen, ik wacht wel op Pro Evolution Soccer. De vorige versie van fifa (200:cool: beloofde ook een betere gameplay, maar dat heb ik dus niet gemerkt helaas..

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    En als het goed is komt begin deze week de PC demo uit.

Afgelopen zaterdag heb ik Fifa2004 ook even kunnen proberen bij Mirik. En ik vind hem zeker wel sterk verbeterd. Even kort wat dingen die me opvielen:

* bij een bal-aanname uit de lucht wordt je nu niet altijd van de bal gezet. Dit vond ik zeer irritant en is duidelijk verbeterd
    * het lijkt erop dat het niet meer zo makkelijk is om een lange run met een speler te maken en 6 spelers uit te dollen.
    * animaties zien er overtuigend uit, al vind ik de pace van het spel nogsteeds te hoog (t.o.v. pes2 bv).
    * off the ball control heb ik even uitgeprobeerd. Het is zwaar relaxt om iemand te selecteren en hem dan met de rechter thumbstick ergens heen te laten lopen en de bal diep te geven. Dit is niet heel makkelijk (althans, in 30 minuten spelen) maar ik vond het veelbelovend.
    * ik schoot een aantal afstandschoten en deze zijn heeeerlijk in het spel verwerkt. Zien er realistisch uit en een goed schot vliegt ook daadwerkelijk het doel in.

dit zijn zomaar wat dingen die omhoog borrelen. Zoals ik fifa2003 duidelijk een verbetering vond t.o.v. zijn voorganger, vind ik dat ook bij 2004. Al is 30 minuten spelen natuurlijk niet heel representatief voor een goed waarde oordeel, in mijn ogen is er zeker weer sterke vooruitgang. Het was iig erg leuk om te spelen. En minder arcade weer als voorheen.

Ook deze ga ik pre-orderen denkik :p

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Naja, Fifa 2003 was echt een hele verbetering qua gameplay. Ik bedoel, je hebt toch zeker wel een verschil gemerkt met eerdere Fifa games? :eek: Daarbij, het is nog lang niet zeker dat PES komt.

7. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Het speelde nog steeds stroef vond ik.. Nu heb je wel de mogelijkheid om de spelers die niet aan de bal zijn vrij te laten lopen, maar ja dat moet ik eerst nog maar eens zien of dat goed uitgewerkt is.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    zó zó .....dat moderating-baantje verdient wel lekker merk ik; eerst Top Spin pre-orderen, en nu dit weer ;)

Maar ben je ook nog iets tegengekomen waarvan je dacht; is nog niet helemaal perfect/zo lekker als in PES!?
    Kun je nu weer iets makkelijker omhalen en volley's maken etc? Want ik geloof dat dat in een van de voorgaande delen bijna onmogelijk was...
    Zit er nu wat meer 'sfeer' in het spel?
    Kun je weer trainen op een trainings veldje?
    Is all dat óff the ball gedoe niet veels te ingewikkeld voor iemand's vingers?

Ik heb nog meer vragen, maar ik ben net wakker dus ben nog niet zo scherp... :)

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    :D Ik ben juist binnenkort even werkeloos misschien, maarja.. je bent gek op games of niet :eek: hehehe.

Ik heb hem snachts tussen 01.20 en 01.55 ofzo gespeeld. Dus ik weet ook niet alles meer. En ik ken PES2 nog niet goeg genoeg om heel erg eerlijk antwoord te geven op je vraag. PES2 speel ik af en toe bij een maatje namelijk.

Wat ik wel kan beantwoorden:

Er zit veel sfeer in het spel. Maar qua presentatie was Fifa altijd al koploper. Wat mij vooral opviel was dat koppen nu veel beter werkt, en voorzetten vanaf de flank ook. Heerlijk! Volleys heb ik geloof ik niet echt geschoten en omhalen ook niet gedaan. Volgens de stats zou dit echter wel sterk verbeterd moeten zijn.

Trainingsopties zijn er meer dan voldoende. Het is zelfs individueel mogelijk. En je kunt geloof ik ook nog aan de conditie werken :eek: (physical training ofzo), maar heb ik niet bekeken.

Off te ball was even lastig, vooral omdat de pace nogal hoog ligt en ik de gamespeed niet naar beneden kon halen (kon optie niet vinden in het menu). Maar toch lukte het al vrij aardig in zo'n korte tijd. Het was heerlijk om zo te scoren uit een steek-pass na eerst die speler diep te sturen.

Je kunt nu btw bij vrije trappen en corners ook met je speler echt 'duwen en trekken' en jezelf vrijspelen. Heel tof gedaan. Zo.. en verder wacht je maar af tot je hem kunt uitproberen in de winkel of je de PC demo download ;)

Ps, ook PGR2 ga ik pre-orderen. Al hoop ik hem evt te winnen op het PGR2 event!

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik weet hoe het is om werkloos te zijn, dus succes daarmee. Ik zit nu sinds kort weer op school (met de hoogst mogelijke studie financiering die mogelijk was) maar was echt zwaar kut, geen inkomen te hebben./ Dus veel succes ermee, en ach....je zult in ieder geval iets hebben om de tijd mee door te komen ;)

Jammer dat je dat van die volleys niet hebt uitgeprobeerd, maar maybe dat Mirik daar nog iets over kwijt wilt (Mirik?).

Voor de rest klinkt het allemaal erg goed... Ik hoop dat het een toppertje wordt want dan kan ik die game tegen mijn vriendin spelen.... en voetbal spellen zijn meestal ook nog heel erg leuk in je eentje.

Zoveel toppers de laatste en komende tijd; Heerlijk. Ik moet ook nog wat Classics halen zoals Splinter Cell en Tony 4....
    Gelukkig Bijna jarig (niet dat er veel mensen komen....alleen mijn vriendin probably) dus dan weer een excuus om wat in huis te halen :D

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    mwah, echt werkeloos zal het niet worden. Eerder een aantal parttime baantjes bij elkaar (heb al wat dingen geregeld) totdat ik eindelijk mijn droombaan heb, in de muziekindustrie :)

Natuurlijk wel een vrije dag in de week inplannen voor al die nieuwe games :D Maar bedankt voor je bezorgdheid!

De Career mode van fifa2004 is trouwens wel cool. Dit leek nog behoorlijk wat diepgang te hebben.

12. ronaldo

ronaldo Master P

Leuk Bevonden:
    0
    enigste nadeel van Fifa is dat er geen mooie trucjes zijn.

13. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Soms is pre-orderen goedkoper dan kopen dan wanneer ie uit is...

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4

15. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb es vluchtig deze thread gelezen en ik zie dat er zijn die zeggen dat je met fifa 04 ook zaalvoetbal kan doen?
    dat ziet er leuk uit?
    is dat zo?
    of is dat maar verzonnen?
    zoja welke bron?
    deze game wordt echt een topper.
    dat kan gewoon niet anders.
    ik koop hem de 24ste oktober.
    al moet ik er een bank voor overvallen.
    (geldgebrek :+ )
    fifa 04 rocks

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Iedereen NU de demo downen bij www.fifa2004.ea.com !
    Het alleen maar 1 helft..:mad:
    En et ziet er niet echt mooi uit ofzow..

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee dan moet je die demo factory downen kan je de resolutie en het detail verhogen en kan je een hele wedstrijd spelen van 90 minuten lang :d

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de PC demo veel minder impressive als de Xbox versie die ik speelde.

wacht even met je oordeel tot je die hebt geprobeerd. Dit speelde wel heerlijk! En zag er veel smoother uit.

19. Ghost NL

Ghost NL Odyss NL

Leuk Bevonden:
    0
    overal is de release datum anders, kan iemand vertellen wanneer hij nou echt in de winkel ligt???????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Ghost NL

Ghost NL Odyss NL

Leuk Bevonden:
    0
    die demo op de pc is echt kut hij start gewoon je pc opnieuw op

Deel Deze Pagina