Hey ik ben op zoek naar een xbox t-shirt/sweater. Het lijkt mij wel cool zo'n shirt. Ik sta al bekend als DE xboxfan op school en ik heb regelmatig discussies met vrienden hierover. Daarom lijkt het me wel leuk om een shirt van xbox te hebben. Ik weet dat je hem via xbox.com kunt bestellen, maar daar moet je met een cc betalen. En daar heb ik geen zin in, want zo gauw ik ermee betaal moet ik er 11 euro per jaar voor betalen en nu issie gratis! Dus weet iemand waar je in Nederland zon shirt kan krijgen? Een sweater is ook goed. (liefst zwart)
als je naar een beurs gaat kan er een krijgen als je tegen iemand gamet ofzo, op een bgamebeurs heb je het meeste kans op goodies
@X Believer: Ik heb ook zon XBW ding. Maar heb hem nog nooit gedragen (en zal dat ook niet gaan doen). Interesse? Stuur ff een pm
Ik heb een T-shirt(gekregen van kennis @ SEGA) van XBOX Live Je kunt er volgens mij vrij makkelijk aankomen, ook zonder cc.
Xbox goodies worden nu ook redelijk groots Nederland in gestuurd, dus er moet best wat te vinden zijn.
Zo makkelijk is het niet om er aan te komen hoor. Ik kan geen een Nederlandse site vinden. Heeft iemand een link ofzow?
Ik was onlangs op een Amerikaanse site om xbox spul te bestellen. Ik wou het bevestigen , staat er vrolijk dat er 108 dollar verzendkosten op zit!!!! Dus ik maar gelijk er van weg gaan. Afzetters. Waren zo'n leuke shirts/rugtas/etc... van Xbox :{ Weet iemand een NL site die vanalles aanbied? - Shirts - Rugtas - Pennen/keycord/etc - Petjes