Vanaf 15 October is er een nieuwe Xboxbundel op de markt. DezE Xmas bundel bevat. -XBOX Console - Halo Combat Evolved - Midtown Madness 3 - 2 maanden proefabonnement op XBOX Live (exclusief headset) Kost 219,- Mischien leuk voor de mensen die binnenkort een Xbox willen aanschaffen.
Ik heb een bron dat hij gelijk heb. Werk bij de Bart Smit en in het bestelboekje staat die bundel, weet niet of het die datum is, maar hij komt er idd aan die bundel.
Das dus een bundel die de winkeliers kunnen kopen, het is nog even kijken wat microsoft er mee wil gaan doen.
Ik ga morgen naar mediamarkt om dan eindelijk m'n xmas bundle op te halen + advanced scart cable + creative 5500D speakers. Heb er lang voor zitten sparen maar nu is het pay off time! Heeft iemand em trouwens al zien liggen? ( vaak hebben ze em al voor de release )
Dat heet zelfkastijding zoiets, en das frustrerend lijkt me. Hoewel de voorpret ook wel leuk is natuurlijk.
Ja idd geld problemen voor een nieuwe PC....ik werd schijtziek van me oude PC, dus heb ik maar een nieuwe gekocht......en nu wil ik nog meer Mhz in me kamer
Xbox DVD Movie Playback Kit Bundle - Xbox DVD Movie Playback Kit - Minority Report - Ice Age Prijs: €39,99 Dat is opzich wel een aardige bundel alleen kan Ice age voor een andere film
Ice Age is geen slechte film hoor. En dat pakket is opzich best leuk, 2 goeie films + DVD Playback kit, voor dat geld. 't is dat ik al een DVD Playback kit heb, anders wist ik het wel.
De nieuwe bundel met Halo & MM3 is te koop bij www.nedgame.com. Voor €189!! (excl. €7,50 rembours kosten). Is echt een super lage prijs, maar ben blij voor de mensen die hem nu nog gaan kopen. *heeft €250 betaald voor xbox + controller
Zag ik ook net staan. Ik vraag me af of ze de prijs van de losse xbox dan ook gaan verlagen. Want deze staat bij Nedgame ook voor 189 te koop.
189 inc. verzending onder rembours Voor bestellingen onder de € 100, - wordt € 7.50 verzendkosten in rekening gebracht, bestellingen boven dit bedrag worden gratis verzonden.