ik had met kazaa een filmpie gedownload van een replay uit PGR mijn vraag is hoe zou je je eigen replays op je pc kunnen zetten zo dat je ze kan bekijken op je PC
Laatst heb ik wat filmpjes van halo-tricks (bv hoe je een warthog kunt gebruiken om met de tank moeilijke plekken te bereiken) binnengehaald. Daar had iemand gewoon zijn camera op de tv gericht. Dat of een video-capture kaart in je pc gebruiken lijken me wel de main opties eigenlijk.
Als je een tv-in op je videokaart hebt kun je het gewoon opnemen van je tv, anders zou ik het niet weten.
???? ik snap het ffies niet meer je wilt dus zeggen dat ie gewoon met een digi can heb zitten lopen filmen? mja.. zou kunnen hoor maar dat betwijvel ik.
ooohhhh gewoon een video camera aansluiten er er op los filmen? lijkt me wel leuk ALS ik een video camera had nog een ander manier?
Kun je met een videorecorder niet gewoon het kanaal opnemen waar je Xbox aan hangt? Ik weet het niet hoor, maar ik vroeg het me eigenlijk af.
VEEEEHHEEET als je dus een DVD recorder zou hebben dan kan je gewoon je game replays opnemen en op je pc zetten dat zou nog is vet zijn
Daar hoef je niet meteen een dvdrecorder voor te hebben.. gewoon een TVin kaartje in je comp is al genoeg.. maar als je wilt kun je ook met je VCR rechtstreeks je games opnemen.. krijg je het alleen niet op je comp
maarja dat hep ik niet mijn PCI slots zitten al vol mar zal wel vet zijn als je DVD recorder ZOU hebben