wat is mooiste dark side opmerking? mensen ik zelf vond de opmerking het beste op tristram bij de lift naar de underworld. die guard staat daar zo van he show je papieren anders mag je er niet langs en houd ik je tegen. en dan zeg jij Heheh je kan me niet tegen houden,ALS JE DOOD BENT? staan alleen een beetje veel turrets
De leukste is op Tatooine, zit een vent vast in de woestijn, omsingeld door droids, als hij wegloopt ontploffen ze dus hij zit daar al uren vast, dna heb je de keuze om te zeggen "I will watch you rot here, while drinking ice cold water." of iets in die geest. Voor de rest is HK-47 ook erg grappig.
van die dingen die je kunt zeggen in die rechtzaal op manaan, weet zo niet precies wat zal later even kijken.
Er zijn er natuurlijk heel veel Dark Side is cool, maar deze zijn mij toch bijgebleven : Thnx for the information, but I'll still kill you! - Taris - You're last task is to atack that guard - Korriban - I'm the only true sith - Korriban - Bow for me - Meerdere - En toch wel eentje dat ik super vond en waar ik plat mee lachtte : Jolee verteld een heel verhaal over z'n vriend - Could it be more boring ? - Hij verteld verder HIj heeft gedaan (eindelijk) - I hate you old man ! - GENIAAL GEWOON !
HK47 is gewoon meester en leuke opmerkingen zoals lets kill him that will spare us trouble of iets dergelijks of: i just dont like livin meat carbon exept master offcourse - opmerkingen in die geest vink erg leuk
met Bastila, gaat ze een heel serieus gesprek aan over de Dark Side: ok, help me then, 1 blink is for Dark, 2 blinks for Light
Jah tegen Bastila kan je wel grappige dingen zeggen. Bastila: We have a special bond Ik: Ahh,you have feelings for me? Met gevolg dat Bastila weer gaat flippen dat is altijd leuk of gewoon: Bow for me, I'm Darth Revan
Ik moest meteen aan Red Meat denken Als je Korriban tot het laatst bewaard en dus van de Leviathan afkomt krijg je inderdaad een aantal prachtige opmerkingen. Jammer genoeg neemt niemand je serieus Ik had overigens ook een keer Canderoius en Jolee in mijn party en ik was op Korriban bezig. Jolee heeft op zich een paar goede opmerkingen als hij zich als jouw slaaf voordoet maar toen ik voor de deur van de Sith Academy stond volgde er pas echt een goede dialoog. Er staan een paar mensen namelijk voor de deur die leerling willen worden die door een Sith zijn wijsgemaakt dat als ze er lang genoeg zonder eten en drinken staan dat ze worden toegelaten. Vervolgens kun je die Sith er over aanspreken. Jij: Wouldn't it be mercifull to just kill them? Sith: Who says I should be mercifull? <regel die ik me niet herinner> Jolee: It would be mercifull to just shoot them instead of letting them stand there. Canderous: That's what I would do! Jolee: Offcourse that's what *YOU* would do... Ik lag echt een paar minuten gigantisch in een deuk
ook op Korriban, na een groepje te hebben uitgedaagd Sith Thug leader: I think I'd like gutting you Canderous: I'll enjoy this for sure en HK-47: touch the master and lose an arm, meatbag! ook ik, bij junkverkoper: Maybe I don't like your face, maybe I should remove it. Tatooine: Man: This ain't about credits, I hope? ik: maybe it is, how much is your live worth?
Als malak zegt: But then you have to kill me! en ik: That can be arranged die was meesterlijk (heb hem op light uitgespeeld)
ja alle opmerkingen zijn lache van de dark side maar ook opmerkingen zoals ik: ik verraad je niet als je me 50 credits geeft hij: ok dank je wel ik spreek hem weer aan hij: bllalalal ik : denk toch dat ik je bounty maar kom ophalen. heerlijk maar de ook leuke zijn in daviks place dat wezen links van jouw deur he wat doe je hier je mag hier niet komen ik: time to die bug-face hheheheheh of met het alarm he wacht maar ik druk opp de alarm knop ik: dat kan niet als je... als je DOOD bent wel jammer dat je die dingen je character niet hoort zeggen. zou wel cool zijn.
HK 47 Warning: The master goed where the master pleases interfere and die aromatic meatbags. I just dont like organic meatbags .....exept for the master ofcourse.
lol wat denk je dan van : sand-people camp, als je met de leider aan het praten bent HK-47 : Shall i kill him right now? lekker droog
was net bij matale familie op dantooine ken je ook leuke dingen zeggen van kom schiet elkaar overhoop
Whaha ja idd Alleen was ik iets té fanatiek, ik liet ze elkaar één voor één afslachten Op zich wel grappig natuurlijk, maar daardoor liep ik m'n reward van 1000 credits mis (you... you just did this for the reward? You monster!). Gelukkig had ik gesaved, en nu kon ik met leuke leugens ("She doesn't really love you, Shen", en "She used you") de boel lekker opjutten, zodat ik m'n beloning kon krijgen, plus de nodige dark side points. Mijn character staat zowat te koken, zo'n rooie gloed en zoveel rook komt er van m'n character af
vond hem ook wel mooi als je in het begin toen je het eerste bij de hun kwam van he hier is de brief van je zoon hij is vermoord door kathound. die vent: meen je dat? jij: ja hij was hun knaagspeeltje hehhee en als je dan later in dat gesprek zegt o ja ik had gelogen hij heeft hem wel overhoop geschoten dan worden ze nog pissed
SPOILER Nadat ik echt Dark nben geworden op te unknown planet en je met Bastila terugkomt Carth: finally, you're back. Bastila, it's good to see you...wait. Where are Jolee and Juhani? Are they allright Ik : They're death. Bow for the Dark Lord of the Sith. Carth: what? no! I won't let you (....) Carth al vluchtende : Run for it ! Go mission! Mission, blijft staan: Come on Zaalbar! Zaalbar: No..I can't..I swore a lifedebt to Elite J'haa. That's the biggest honor..I have to respect him.... Mission: Zaalbar, he's a Sith you can't! Ik: You have had your chance mission..time to die Mission: You can't kill me, I;'m your friend! Ik: I won't. Zaalbar will..he sworn a lifedebt to me. Zaalbar: Please, don't set me up against my best friend. Ik: FORCE PERSUADE You swore a life debt Zaalbar. You must obey me. You must kill her. Zaalbar: Sorry mission Mission zakt dood in elkaar. Bastila: Good, good!! You're as ruthless as you once were! einde Spoiler