Douane Bedankt!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peoples, 18 dec 2001.

  1. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe mijn XBOX is eindelijk vrijgegeven na 2 dagen door de douane. Ze komen hem as. donderdag brengen (DHL), of ik wel even 199,- wil betalen voor invoerrechten en BTW. =( Hebben die gasten bij de douane nou echt geen kerstgevoel of heb ik weer precies een strevertje gehad. Ik heb weer vreselijke pech :'-( . Mijn XBOX heeft nu alles bij elkaar zo'n 1150,- gekost :) Ik hoop voor degene die hem ook nog moeten krijgen dit dus niet gebeurt. Ik hoor het nog wel. Greetz.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm das kut ]:-

    was die niet als gift opgestuurd dan..?
     
  3. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's inderdaad kut... maarja, je doet er weinig tegen
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    wow dat sucked!!!

    jah ze hadden als "gift" moeten opsturen, wnat als jij hem niet direct doorverkoopt als jij hem in nederland kijgt dan hoef je simpelweg helemaal geen douane kosten te betalen!!!

    dat is dus puur en alleeen als jij iets laat invoeren en het dan zelf weer doorverkoopt!
     
  5. Xboxxtreme

    Xboxxtreme Xbox Live Enabled

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het bij dvdboxoffice.com koop krijg ik dan geen problemen als hem?:confused:
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weenie, geen ervaring...

    maar zoals ik al zei, als je geen intentie hebt om de xbox te verkopen in jouw eigen land, dan hoef je in principe geen invoerrechten te betalen!

    bijvoorbeeld als ik in het vleigtuig ga, en ik heb een xbox met de doos open etc, dan istie duidelijk van mij, dus hoef ik geen invoer rechten te betalen.
    maar als voor de douane niet duidelijk is of het een eigendom is of een product dat doorverkocht word....

    er moet gewoon "GIFT" opstaan ofzo of CHRISTMAS PRESENT
     
  7. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad. Niet alle pakjes worden open gemaakt. Maar er staat op de verpakking (vertelde dhl, heb het pakketje zelf nog niet gezien) dat het van cdrom - dvd warehouse of iets afkomt dus misschien vonden ze dat wel interessant. Maar zoals ik zeg je weet het nooit. Maar het kan iedereen die het daar besteld overkomen. Ben vandaag naar de stad geweest en daar staat hij te koop bij futurezone en discovery. Bij futurezone betaal je 1599,- inclusief 2 spellen en bij discovery 2999,- met 3 spellen.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    wooooowwwww.....damn!!!!
    ik zou ook een zaakje moeten beginnen gek, voor 100 piek goedkoper!

    kan ik er echt wel een paar verslijten denk ik!

    of op ebay.nl!
     
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan Kobold! Zijn wij ook blij! 8)
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog wel de doos van mijn xbox (hele mooie doos)

    100 piek iemand?? hoor ik 125??? eenmaal andermaaaaaal!!!
     
  11. ipkiss

    ipkiss YaY YaY

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoveel hebben jullie allemaal voor de Xbox neergteld en wat waren jullie onvoerkosten in totaal dan? Ben wel benieuwd, ga zelf ook importeren. Vertel ook ff wara je hem vandaan hebt gehaad. ;)
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ik had geen vervoer kosten (naja een ticket naar canada en terug) want ik was daar toch!
     

Deel Deze Pagina