Ik begin vaker dit soort discussies, en ik vind het gewoon uitdagend om mensen te overtuigen (doet me aan vakantie denken waarbij ik m'n vriend 24/7 probeerde uit te leggen dat Xbox roeleert). Afijn, zo ben ik gewoon... en jullie waarderen dat niet dus gaat mijn populairiteit omlaag als een Playstation-aandeel (help, ik begin weer). Dus als ik jullie replies dan zo lees hangt er zo'n anti-Biscuitisme sfeer
Maar whatever, mensen die de hele dag braaf andere mensen erop wijzen dat hun post verkeerd staat verdienen meer respect als mensen die naar vooruitgang streven. Dus mijn discussies zijn hier niet zo gewenst...
En dan nog ff over het onderwerp: Neem gewoon de proef op de som, zet hier in het suggesties forum een poll neer. Het zijn toch immers de members waar jullie het voor doen.
En wat is nou de meerwaarde van het wisselforum t.o.v. zo'n toernooiforum? Als toernooitjes in het Live gaming forum kunnen, kunnen die thread's ook wel in het games en help/cheats forum.
edit: Misschien is het dan een leuk idee om de toernooien in het wisselforum te zetten
Laatst bewerkt: 15 okt 2003