ik ging ff naar lik sang en zag dit http://www.lik-sang.com/info.php?category=53&products_id=1944& het is niet echt duur ik wou het gaan bestellen maar ff vragen of dit over bodig is of niet ik speel wel vaak xbox dus zou een cooler beter zijn of niet?
ik zou zoiets alleen maar kopen als je merkt dat na lang gebruik of bij warme dagen je xbox uitvalt/vastslaat of stotterd.
Als het goed is, is het niet nodig toch? zolang je hem maar in een aardig goed geventileerde ruimte heb staan.
Waarom zou je een cooler kopen als je geen problemen hebt? En anders heb ik ook nog wel een paar handige zaken te koop voor je: 1. Maak je Xbox waterdicht met onze originele polyethyleen zakken. nooit meer bang voor vocht, dijkdoorbraak of lekke waterleidingen. 2. Brandgevaar? Niet met onze echte Xbox (tm) brandpreventor. Een handig navulbaar, open reservoir bevat voldoende brandblusmiddel om een beginnende brand direct te blussen. handige tip: de vloeistof is ook dorstlessen en kan direct uit het reservoir worden gedronken. Over de prijs worden we het vast wel eens. Mijn advies? Houd je geld lekker in je zak.