gamer.nl is een baggersite en anti Microsoft!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 16 okt 2003.

1. Ik begin me steeds meer te ergeren aan gamer.nl. Dat hele zooitje daar is helemaal tegen de Microsoft's Xbox. Zelfs het spel van MS (HALO) word de grond ingestamt terwijl het (wel iets verouderde) spel hardstikke goed is. Ook de crew laat zich beinvloeden en durft geen goede mening te geven. Terwijl op deze site de reacties erg goed zijn.

Punt 2 is dat die site zo sloom is dat het niet eens de moeite is om rond te surfen op die site. Ook valt het me op dat er alleen slecht nieuws word gepost over Xbox. Als het goed nieuws is wat ze wel MOETEN posten dan vermelden ze wel heel erg vergezochte nadelen waardoor iedereen weer een slechte indruk krijgt.

Waarom is iedereen toch zo tegen MS? Door MS zijn de console prijzen met 50 % gedaalt! We moeten ze juist dankbaar zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2003
  2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de mensen daar allemaal een Ps2 of een Gamecube hebben? :confused: Vind Gamer.nl trouwens ook helemaal niks, maar daar ga ik niet verder op in..

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehh ik vind Game rhelemaal niet uitgesproken anti-Xbox of uberhaupt bevooroordeeld? Heb wel eens discussie gehad met iemand van Gamer over een enkel berichtje, vorig jaar, maar verder nooit wat vreemds opgemerkt? Kom eens met voorbeelden?

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook niet altijd eens met wat ze daar posten, maar algemeen gezien zijn ze niet uitgesproken anti Xbox, of welk ander platform dan ook (in het verleden was dat wel anders).

Als er daar mensen zijn die slecht zijn ingelicht wat betreft de Xbox, dan zijn het de bezoekers wel… ik zit soms met stomme verbazing naar de weinig onderbouwde reacties te kijken.

Het kan natuurlijk ook dat “wij” hier bij XBW misschien alles wat de Xbox aangaat een beetje te veel zien door een roze bril. :+

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Was me nog niet erg opgevallen dat ze anti-xbox waren. Het lijkt een goede site maar al het nieuws is vaak van andere site, tenminste, andere sites hebben screenshots en daar maken zij met behulp van een link weer nieuws van. Dat is wel eens jammer. En met een multiplatform site is het ook soms best moeilijk om van alle platformen iedereen goed te doen.

6. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik draag nooit een roze bril
    jullie wel ?
    kvind het maar gay een roze bril :+

7. Vergelijk deze review eens met elkaar:

review halo #1
    In deze review geven ze op alle punten een ruim een 9.

review halo #2

Voor hetzelfde spel geeft gamer.nl net aan een 8. JE zou denken dat het spel hoger zou krijgen omdat er nog meer dingen in zitten.
    Ik ben het met ze eens dat de graphics net te oud zijn voor deze tijd. Maar de gameplay? Die kan nog eeuwen mee en daar zou niks aan veranderen qua cijfer! Ook het geluid is niet verandert! Toch wel een wisselende mening hebben ze!

8. Ja of ik ben gewoon verwend met zo'n goede site als XBW.nl!

Misschien hebben ze niet de bedoeling om de Xbox de grond in te stampen, maar ze geven wel onjuiste informatie wat voor sommige mensen doorslaggevend kan zijn om geen Xbox aan te schaffen.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2003
  9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gamer.nl is juist PRO Xbox......

10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja gamers.nl is juist pro xbox en pc, dus snap 't probleem niet

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou aan de persoon kunnen liggen die
    de review heeft gemaakt. 2 verschillende
    personen ; 2 verschillende meningen.
    hij vindt het jammer dat co-op is weggelaten,
    en dat vondt degene mischien 1 van de belangrijkste
    onderdelen en geeft daardoor een lage cijfer.

12. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gamer.nl een geweldige site.
    Ik kijk er dagelijks op.
    En ze zijn volgens mij echt niet anti-xbox maarja misschien zie jij dat weer anders.
    Ik zie de laatste tijd meer xbox nieuws bijvoorbeeld dan ps2 of gamecube.
    Goeie site dus, niks op aan te merken :p .

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is hun taak niet om pro-wat-dan-ook te zijn, ze moeten nieuw brengen en naar hun inzicht reviewen. Als iemand Halo PC een 8 vind, vind ik dat uitstekend, prachtige score. Is hun mening, een review is niet jouw mening, een review is een informatieve opsomming van wat je in het spel kunt vinden en hoe dit tezamen speelt en waarde bied.

Wij zijn echter een fansite, wij zijn inderdaad pro-Xbox maar proberen het allemaal te relativeren en zijn zeker niet 'tegen' andere consoles.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik snap niet waarom Sam Visser dat hier op 't forum post :{ Wanneer je kritiek op iets hebt (positieve/negatieve, maakt niet uit) dan kun je dat het beste bij de desbetreffende site melden. Zo kunnen hun leren wat ze misschien verkeerd doen en de site verbeteren in meerdere opzichten!
    Nu verspreid je alleen maar slechte reclame waar niemand iets aan heeft. Je kan het wel met 500 man eens zijn dat een site slecht is maar als niemand dat tegen de site verteld zal ie er nooit beter op worden.

15. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Sam Visser moet helemaal niet posten in het "overige console's" gedeelte, 't is toch altijd negatief tegenover andere...

16. Platina

Platina Nintendo Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het een baggersite vindt, dan ga je er toch niet naar toe? Zo simpel als wat....

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom er Dagelijks en heb nog niet echt meegemaakt dat ze echt anti iets zijn.
    Wat ik wel kloten vind is dat de site heel traag is en vaak offline is omdat de server weer ééns zit te kloten maar verder geen problemen. Word dagelijks verzorgt van nieuws. :)

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind het wel handig dat ze een spoiler tag hebben. Dan wordt alles zwart en als je er langs gaat met de muis wordt de tekst wit. Zou hier ook wel handig zijn

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus omdat de PC versie van Halo een minder cijfer krijgt dan de Xbox versie is Gamer anti-Xbox?

Klinkt erg logisch

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je het nou over de fp of het forum?:confused:
    Beide zijn helemaal niet anti XBOX of whatever...het is gewoon iets waar jij je aan ergert en het is zo triest om ze dan meteen voor anti-XBOX mensjes uit te maken:X
    Maak deze thread maar eens aan @ het XBOX hok van GNL forum kun je er lekker over discussieren en zoals iemand hier al zei schiet je daar meer mee op dan hiero.

Hier: http://www.gamer.nl/forum/forumdisplay.php?forumid=57

Nu is het nog makkelijker:X

Laatst bewerkt: 16 okt 2003

Deel Deze Pagina