[KOTOR] Blaster, Lightsaber of Force ? Waarom ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 15 okt 2003.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Blaster, Lightsaber of Force ? Waarom ?

Wat gebruiken jullie in een gevecht ?
    Wat hebben jullie in het begin gebruikt en wat op het einde ?
    Gebruik je de coole lightsaber ? Met welke kleur ?
    Of heb je liever een krachtige blaster ?
    Of houden jullie liever van de force ?

Ik heb van op Taris al een zwaard gebruikt, mijn mannetje heeft nooit een blaster vast gehad, nog geen minuut.
    Ik had al van Dantooïne mijn groene en rode lightsaber (mijn combinatie. Groen is een geweldige kleur voor lightsaber, en rood is lekker dark en m'n lievelingskleur)
    Net als Qui-Gon (me favo perso) : groen en als de slechte : rood

Ik heb heel veel m'n lightsaber gebruikt, maar later begon ik toch meer en meer Kill te gebruiken.
    Daarna Force Lighting.
    Kill en Force Lighting zijn echt wel de vetste force powers.
    Een mooi lightsaber gevecht is zeker en vast niet mis !

Hebben jullie ooit granaten gebruikt ? Ik in ieder geval heel weinig. Er gaat niets boven kill, lighting en lightsaber (ook al ben ik niet echt light.. dus de rode noemen we dan maar beter darksaber :p :+ )

Carth gebruike de blaster, maar geef mij maar een lightsaber-duel _O_

2. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik gebruik granaten best veel, zeker als vijanden in groepjes staan. Rustig benaderen totdat je hele party ze kan selecteren, en dan de eerste ronde gelijk 3 granaten op de knar smijten. Vooral concussiongranaten kunnen erg handig zijn als je er gelijk wat zware aanvallen op los kan gooien.

Verder heb ik altijd wel eentje met blasters uitgerust voor long-distance werk.

Qua force blijf ik stun erg handig vinden, en mijn lightsaber heeft ook een stunkristal er op zitten. Vecht erg fijn als ze niks terug kunnen doen, dus ook niet verdedigen.

3. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin altijd zwaard, daarna 2 rode lightsabers, dat was de eerste keer dat ik het spel uitspeelde als mezelf, dus ik deed niet alles super light, of super dark, maar gewoon wat ik zelf gedaan zou hebben, had Dark einde uiteinderlijk.

Nu ben ik bezig met een Light persoon, die heeft gewoon 1 blauwe lightsaber vast, zoals het hoort. Ook nooit blaster gebruikt.

Ik ben al begonnen met een derde game, die helemaal Dark, en daarmee heb ik even een blaster geprobeerd, en dat beviel me erg goed. Normaal merk ik nooit hoeveel damage blasters eigenlijk wel doen omdat ik alleen let op mezelf.

Maar ik vind het zonde om je lightsaber niet te gebruiken, dus heb ik bijna altijd Canderous bij me, met zijn Mandelorian armor en Ordo's Repeating Blaster 0wnt die iedereen.

En mijn Force Powers gebruik ik altijd tijdens een gevecht, je kan moeilijk een gevecht winnen met alleen maar force powers, dus ik gebruik ze er gewoon bij, force wave, master speed, heal, choke, je weet wel.

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gek op me lightsabers! :cool: Maarja zonder the Force win je volgens mij maar weinig :p het is echt DE kracht tegen vijanden !

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kun je voortaan gewoon zwarte tekst gebruiken Humorke? Dat is niet voor niks de standaard kleur voor platte tekst hier, dat is gewoon het duidelijkst.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    zwaard doet gewoon meer damage, daartussen gewoon wat force powers tussen door en vooral bij darkjedi's granaten gebruiken! destroy droid kan ook heeeel handig zijn

7. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik alleen lightsabers en force powers, 3 Jedi's in m'n team

allemaal uitgerust met 1 lightsaber, dus geen doublebladed, of 2 lightsabers

dit doe ik omdat ik een beetje balanseer tussen de kracht van de lightsaber, en de force powers

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik ook alleen lightsabers,je bent tenslotte een jedi haha.
    O ja Humorke.....groen is de kleur van _O_ Luke _O_

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  9. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit dus op de star orge en heb kill maar daar doet hij nog amper schade bij andere dark jedi's

10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Stasis + lightsabers met master flurry :)

11. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn paarse lightsaber ruled gewoon :)

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    met me light side jedi gebruik ik vooral force speed en dan lekker met masterflury en me double-blade lightsaber hakken ( de kleur van me lightsaber is blauw ( oude kleur van luke) heb er twee verdomd goede kristalen inzitten en als ik een dark jedi tegenkom ofzo dan gebruik ik die laatste van push. hij mislukt zeld en doet ontzetten veel damage, me armor is dat armor wat je vind op korriban waar je compleet light voor moet zijn

Me dark char heeft een lightsaber in zijn hand een een rode en in de off hand een short lightsaber zodat het hitpercentage weer beter is. Met hem gebruik ik vooral veel master fury en ook weer die laatste van force push. die is echt zo relaxt. andere power die ik ook nog met hem heb is die forcelighting en die vind ik ook leuk om te gebruiken

Deel Deze Pagina