Gruwelijkste levelbosses!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nosh, 16 okt 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Wat vinden jullie de koelste/moeilijkste/imponerenste bazen ooit?
    Hoeft dus niet perse van Xbox games te zijn, mag in principe van alle games.
    Graag ook argumenten!

1. Bowser = eerste eindbaas die ik ooit ben tegengekomen én heb verslagen. Ik vind hem ook echt de uberslechterik, in iedere mariogame is hij weer de eikel, tot aan mario party aan toe.

BEVAT SPOLERS VAN OTOGI!!!!

2. Giant Centepede= Level 9, OTOGI. Ik zet voorzichtig mijn eerste stappen op het zwevende kerkhof, als ik plots iets zie bewegen vanuit mijn ooghoeken. Langzaam komt het dichterbij en dichterbij, tot ik zie hoe gruwelijk groot deze rups is.
    Serieus, ik heb hier echt zooo lang op gezeten! Steeds werd ik weer geraakt door bliksemschichten, of de staart van dat beest.
    Maar de voldoening toen ik hem versloeg..... _O_

EINDE SPOLERS!

3. Final Confrontation met Abatt= Panzer dragoon orta, laaste level. In het begin kreeg je een soort van weird stekelig geval te zien, wat ik op zijn zacht gezegd teleurstellend vond. Toch begon ik maar te knallen, want je weet maar nooit. Nadat ik behoorlijk snel dat ding stuk had geschoten, bleef er alleen een pit over.
    Plotseling begon dat ding te veranderen in een van de mooiste wezens die ik ooit gezien heb. Jammer alleen dat hij steeds hetzelfde patroontje qua aanvallen deed, anders stond hij zeker op nummer 1.

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  2. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    eind baas perfect dark dies zo vet en natuurlijk de vele bazen in metroid prime en fusion ( voorgaande metroid series kende ik niet)

3. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    level 10 van panzer dragoon

gruwelijk grote draak die elke keer als je denkt dat je m hebt verslagen weer in eenof andere vage vorm terugkomt. is egt iritant en dan gaat ie voor de grap ook nog s homing lasers op je afvuren..
    god wat poep ik op die draak maarja als je m eenmaal hebt verslagen lach je erom

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    de baby uit Halflife, ik weet nog dat ik boven z'n geopende hoofd vloog en de laatste granaat er in knalde.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die demon ofzo uit doa3. Niet zozeer omdat ie moeilijk was maar meer omdat het zo een irri gezichtspunt was, dat je voordat je bij hem was al een paar keer bent neergehaald. En dat ik soms op hem kickte en punchte terwijl er bij hem niks gebeurde en hij mij toen wel ko sloeg, dat was voor mij de druppel en heb ik het spel weggedaan nadat ik bijna mn controller door de tv gepleurd had.

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    oh, ik dacht dat ik de enigste was die dat fucking *** beest haatte.

7. DeltaOne

DeltaOne Guest

haha..bij mij precies hetzelfde..

8. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Bowser is toch wel de nummer 1. De eindbaas bij Zelda (nes) heeft ook veel indruk gemaakt.

9. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    serieus sam deel 1....die eindbaas waarbij je in een ufo word geteleporteerd. Oke, misschien ben ik niet zo snugger maar het duurde even voordat ik eindelijk dat ENORME monster precies op het goede punt had staan.

10. IceFrosto

IceFrosto Guest

Sephirioth uit Final Fantasy VII vond ik wel een goede slechterik!!
    (Ja een GOEDE slechterik..:p)
    Ben er redelijk lang mee bezig geweest om hem eindelijk te verslaan.
    Trouwens nog STEEDS een coole game (Final Fantasy VII)_O_
    Jammer dat er geen versie op de xbox komt...

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    bijna alle eindbazen van Metriod Prime zijn vet. Die beesten zijn echt gigantisch :)

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Of de eindbazen van The wind waker.... vaak is het alleen maar machtsvertoon, want ze hebben allemaal een overduidelijk zwak punt, maar gristus, wat zien die dingen er koel uit. :)

13. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Vond die eindbaas in Barbie ook wel erg heftig!

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kaptain K. Rool in DKC 2 8) Jezus wat was die irritant, was je een stukje verder, bleek hij nog langer te zijn. Al die irritante dingen die hij maar bleef schieten.

15. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    De eindbaas van House of Dead 3, die irritante vent ging maar niet dood:mad: 200,000 keer op hem geschoten toch bleef hij leven, dat is er zwaar irritant|:-
    En het ergste was dat we (ik en mijn vrienden) House of dead 3 in de speelhal speelde, om de 3 minuten ging er een euro in en aan het einde verlies je elke keer van die eindbaas.|:- :mad:
    Toen hadden we dus geen geld meer en verlieten we gefrustreerd de speelhal 8) (volgens mij hebben we er 50 euro in gegooit, gaat weer een nieuw spel:eek: ).

16. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net doa3 had , werd ik helemaal gestoord van genra die eindbaas. Dat kwam vooral door die "fog" en dat klote gezichtspunt en er kwam nog eens bij dat dat beest de hele tijd van die stralen naar me kop schoot. Toen ik later erachter kwam dat je moet springen rennen en om heen lopen werdt het een eitje :)

17. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De boss bij Hunter:the reckoning, Daar heb ik wat vloeken aan verspild, steeds maar weer hetzelfde patroon, en dat langer als een kwartier. Ik had echte bijna blauwe vingers.... maar ooit kom ik weer terug.........

18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet een eindbaas, maar een sub-baas:

Emerald weapon uit Final Fantasy VII

Sephiroth is een zacht eitje vergeleken met hem

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan sephiroth maar niet verslaan :mad::mad: ik wil spel toch uitspelen

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    HOTD3 had ook een flinke eindbaas ja, daar was je zowat een kwartier op hem aan het schieten, maar ik weet wel dat die in je eentje makkelijker is dan met zn tweeën (het hele spel) omdat je dan meer levens hebt en niet altijd met zn 2en doodgaat. Met zn 2en kwamen we niet voorbij die baas terwijl ik er eerder alleen wel voorbij kwam, damn wat is die sterk. Daar ben je zowat nog langer mee bezig dan met de rest van het spel:D

Deel Deze Pagina