Wat vinden jullie de koelste/moeilijkste/imponerenste bazen ooit?
Hoeft dus niet perse van Xbox games te zijn, mag in principe van alle games.
Graag ook argumenten!
1. Bowser = eerste eindbaas die ik ooit ben tegengekomen én heb verslagen. Ik vind hem ook echt de uberslechterik, in iedere mariogame is hij weer de eikel, tot aan mario party aan toe.
BEVAT SPOLERS VAN OTOGI!!!!
2. Giant Centepede= Level 9, OTOGI. Ik zet voorzichtig mijn eerste stappen op het zwevende kerkhof, als ik plots iets zie bewegen vanuit mijn ooghoeken. Langzaam komt het dichterbij en dichterbij, tot ik zie hoe gruwelijk groot deze rups is.
Serieus, ik heb hier echt zooo lang op gezeten! Steeds werd ik weer geraakt door bliksemschichten, of de staart van dat beest.
Maar de voldoening toen ik hem versloeg..... 
EINDE SPOLERS!
3. Final Confrontation met Abatt= Panzer dragoon orta, laaste level. In het begin kreeg je een soort van weird stekelig geval te zien, wat ik op zijn zacht gezegd teleurstellend vond. Toch begon ik maar te knallen, want je weet maar nooit. Nadat ik behoorlijk snel dat ding stuk had geschoten, bleef er alleen een pit over.
Plotseling begon dat ding te veranderen in een van de mooiste wezens die ik ooit gezien heb. Jammer alleen dat hij steeds hetzelfde patroontje qua aanvallen deed, anders stond hij zeker op nummer 1.
Laatst bewerkt: 16 okt 2003