Ik vindt de gamecube controller zo mini ook al zijn mijn handen maar 16 cm lang zijn. Is de Wave bird groter en is deze iets zwaarder zodat hij beter in de hand ligt.
hij is iets zwaarder dan een normale, scheelt niet veel groter is die alleen aan de achterkant waar de batterijen zitten, dus niet merkbaar als je 'm vast hebt
16 cm lange handen en dan dat ding groot vinden?? Volgens mij moet je er gewoon mee leren spelen want mijn handen zijn over de 25 cm ofzo en ik heb er geen problemen mee. Of ga eens oefenen om je vingers soepel te kunnen bewegen (gitaar spelen helpt daarbij).
Gamecube joypad te klein? Denk toch aan al die arme ps2 gamers .. nee, vindt het een beetje merkwaardig.. ik heb best grote handen en er is geen controller die lekkerder in de hand ligt imo.. magoed.. de Wavebird is exact even groot.. Alleen zit aan de achterkant een batterij vakje waardoor hij natuurlijk iets zwaarder is maar om vast te houden maakt dit absoluut geen verschil..
Ik heb eerlijk gezegt totaal geen moeite met welke controller dan ook. Heb hier thuis Xbox, Playstation 2 & Cube controllers liggen. Al was de Cube controller wel even wennen...
dan ligt het niet aan de groote denk ik.. want die van de ps2 is beduidend kleiner dan die van de GC.. We kunnen nou wel weer de ps2 controller gaan bashen of die van de gc, of die van de xbox.. maar dat heeft toch geen zin.. je kan ook een HEEEELeboel plakband rond de GC controller doen.. worden de handgreepjes wat groter enzo..