Waaraan moet een goede Gamestore voldoen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door cookiemunsta, 16 okt 2003.

1. cookiemunsta

cookiemunsta A.K.A Criticall M

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een aantal treads gelezen over wat we de beste gamestore (moeten vinden). Maar waar moet een (internet)gamewinkel volgens ons aan voldoen?

Let know, let know! _O_

2. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Service en goedkoop zijn

3. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    goedkoop en kennis hebben

4. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Aardige medewerkers, goedkoop.
    Spellen moeten een beetje netjes en logisch staan opgesteld,
    enne er moet goeie muziek draaien :p, als het een muziek winkel is natuurlijk. Waar ik me vaak aan irriteer zijn die speelgoed reclame's die met die krijsende stemmetjes die zich de hele tijd herhalen |:-

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  5. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is personeel met verstand van games het belangrijkste, als de rest ook een beetje normaal is dan.

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Goedkoop is natuurlijk het allerbelangrijkste!
    En daarnaast natuurlijk het volledige assortiment! Bij de Dixons hier in Venray is het helemaal klote! De toppers missen we, Halo hebben ze niet, RTCW niet, MM3 niet, etcetc.. Niet normaal gewoon.

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel keus en goedkoop, vind ik het belangrijkste.

8. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    goedkoop, veel keus en geen zeikende medewerkers die denken dat ze er alles vanaf weten...

9. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie service, goedkoop, ze moeten er ook wel iets vanaf weten en er moeten regelmatig acties zijn zoals prijsverlagingen, enz :9

Edit : en een natuurlijk een zeer groot assortiment met de nieuwste en oudere games.

10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon overzichtelijk, en goedkoop, en vooral veel op voorraad, en via internetshops, mjah vind ik ook best handig.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor mij is het eerste punt gewoon dat ze er uberhaupt moeten zijn. Hier in de buurt zit er geen, in Leiden zit er zelfs geen een. Voor een gameshop moet ik naar Haarlem of Leidschendam, allebei niet echt aantrekkelijke plaatsen om heen te gaan voor mij.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Eerlijk personeel moet er werken.
    k wou een paar weken geleden de 2e hands game Spinter Cell kopen.
    Ik zag dat de verkoper wel heel snel de game in het doosje deed.
    Toen ik vroeg of er ook krassen op zatten kreeg ik als antwoord.
    Wij testen de game altijd en de game werkte goed.
    Maar dat was niet mijn vraag.
    Toen ik de cd mocht bekijken zat deze helemaal onder de krassen , het leek wel als ze hem hadden gebruikt als frisbee !!

13. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Leidschendam? Waar zit er 1 dan?
    Daar ben ik 2 jaar geleden weg gegaan na er 13 jaar gewoond te hebben...
    Vind het belangrijk dat er goede service word gegeven en lage prijzen en een goed assortiment... Nedgames enschede voldoet daaraan!

14. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goedkoop, goede service, aardige medewerkers, veel op voorraad en het moet niet zo'n winkel zijn waar ze de xbox afkraken. Bijv. in de Dixons hier word ie echt afgekraakt door de medewerkers.

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Service, vriendelijke mensen die veel voor hun klanten over hebben. Zo moest ik voor een tweedehands spelletje eens naar de Gameshop in Den Haag. Ik had er m'n Xbox gekocht en vond het gewoon een koele winkel met leuk personeel. Dus ben ik er al een paar keer naar terug geweest voor m'n games. Toendertijd kwam ik er om een oude SNES game te kopen en vroeg of ze 'm hadden. Nee, maar misschien in het andere pand. Maar die ging pas later open. Echter moest één van de medewerkers er gelijk naartoe, dus stelde hij voor om met 'm mee te rijden. Ik in de auto met een praatje over Xbox sales en alles richting de Weimarstraat, om daar m'n game op te pikken. Echt super vriendelijk!!! Na de game gekocht te hebben nog even uitgebreid uitgelegd hoe ik nou weer terug moest komen richting station. Ik blij, en de Gameshop in Den Haag, hoewel ze al niet meer stuk konden voor me, was met stip m'n favo game shop.

16. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    budgetacties werkt goed net als ze bij dvd land hebben en ze moeten veel spellen hebben en ook genoeg op voorraad en t moet een beetje logisch opgesteld staan
    bij de meeste winkels staat de hele zooi door elkaar en zoek je je een ongeluk voor je eindelijk ontdenkt dat t spel dat je wil r niet bij staat

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vriendelijke mensen, lage prijzen, speciale acties, veel games, mogelijkheid tot bestellen van games, mogelijkheid tot huren van games, mogelijkheid tot gratis uitproberen van games,...
    Volgens mij onnodig hier een thead over te starten want iedereen wil uiteindelijk toch hetzelfde:)

18. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    - nieuwste games
    - lekkere prijsjes
    - Overzichtelijke website

En de plaats van de winkel is natuurlijk belangrijk.

Dit draasdje is idd een beetje overbodig aangezien het opsomt en iedereen toch op hetzelfde komt

19. Willy

Willy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over plaats gesproken !
    Weet iemand nog een goeie gamestore in Drenthe ?:confused:

20. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    -Games "optijd" in huis...

-Met de prijs mee gaan...(en dan niet zo als de Dixons een spel van 30 euro gewoon 59,95 laten..maar ook zakken met die prijs)

-Overzichtelijk neer zetten...

Deel Deze Pagina