Wie van jullie is lid en heeft de OfficialXBOXmagazine nr. 22 met DEMO-disc al in huis? Dat is dus de laatste uitgave met een demo van Rainbow-Six 3 erop......
Morgen in Engeland toch? Duurt vast dan nog paar dagen voordat het hier overal in de winkels ligt. Ja, en wie de demo van Rainbow Six 3 speelt moet idd vermelden hoe het is
Ik heb OXM al kunnen kopen in de winkel en R6 3 speelt heel lekker, graphics en geluid zijn ook top... ik vind het wel een moeilijk spel maar dat maakt het juist leuker en uitdagender om te spelen
Dit nummer moet ik echt hebben. Maar eergister was hij nog niet in de winkel. Weet niemand precies wanneer?
PLAYABLE DEMOS • Dino Crisis 3 • Tom Clancy's Rainbow Six 3 • NFL Fever 2004 • Rolling • Tiger Woods PGA Tour 2004 • Voodoo Vince • Finding Nemo • Freedom Fighters DOWNLOADABLE CONTENT • Splinter Cell - Kola Cell level -------------------------------------------------------------------------------- GAME MOVIES • Lord Of The Rings: Return Of The King • Colin McRae Rally 04 • Urban Freestyle Soccer • Medal Of Honour: Rising Sun PLAY:MORE • Paul Brennan - Metal Gear Solid 2 - Stealth • LT MAK Clan - Wolfenstein - Wall Jump Exploit • Richard Craib - Hitman 2 - No Gravity Cheat • Mitchell Sutton - Splinter Cell - Oil Rig Shortcut • Alan Wild - Enter The Matrix - Shootout • Rob Humphrey - Tony Hawk's 4 - Paused Headstand
Lezers van het blad nemen iets op wat heel maf/apart is en dat sturen ze in naar OXBM en hun zetten het dan op de demo-disc erbij zodat andere lezers kunnen lachen/het ook kunnen proberen.
Ik heb 1 dvd demo disc van OXBM en daar zie ik ook filmpje op die beach met die warthdog ja dat ie in de lucht gaat heel hoog. Wel saai dan als ze dat elke keer erop zetten
Als ik het zo zie is dat magazine dus Engelstalig, maar zitten er wel gruwelijke demo-discs bij! Maar om zo'n ding nou alleen voor die disc te kopen, zou ik graag willen weten hoe duur dit magazine is....