Hallo, ik heb hier een paar onduidelijkheden hoe kan ik mijn xbox het aantal herz instellen?(verversratio) Wat betekent de pal60 mode? verder vroeg ik me af ik heb namelijk een philips matchline 72 cm 100hrz digital scan maar ik vind de beledkwaliteit erg tegenvallen. De rgb mode staat aan en ik heb ook de bijbehorende kabels daarvoor aangesloten Weet iemand hoe ik mijn beeldkwaliteit beter in kan stellen? Laatste vraag: wat is het verschil tussen: letterbox en normal in schermformaat.
als je bij de zoekfunctie pal en hertz invult dan komen er diverse threads waar al je vragen beantwoord zullen worden!
Zelf heb ik ook een 28" Philips Matchline Breedbeeld digital scan. Maar ik heb geen klachten over de beeldkwaliteit ook niet in de PAL60 modus. Omdat ik stapelgek wordt van de automatische beeldformaat , heb ik de tv altijd in de breedbeeld staan. Zowel de PS2 , Xbox als DVD staan bij mij in de Widesreen stand.
*Zet ruis filter uit. Toen ik mijn nieuwe tv kocht (Samsung 72 grootbeeld 100Hz) schrok ik mij ene hoedje toen de spellen dat blur effect hadden. Toen ruis filer uitgezet en het zag er prachtig uit
Dat klopt, veel 100hz TV's hebben allerlei filters, die moet je afzetten. Experimenteer met de verschillende filters om er achter te komen wat het best werkt. Op een grote TV (groter dan 50 centimeter diagonaal) moet je een goede RGB Scart kabel hebben. Anders krijg je belabberde kwaliteit. Let wel op!! Niet elke scartaansluiting is RGB!!! Op veel TV's zitten drie scartaansluitingen waarvan er maar een geschikt is voor RGB. Ik denk dat daar het probleem ligt.