FPS master: speciale controller voor shooters

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Monkeyk, 16 okt 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    voor de shooter fans

Dit las ik net bij Gamers.nl goed nieuws voor de shooter fanaten:)

Alle die-hard first person shooter fans onder ons kunnen sinds kort ook rustig de overstap maken naar de Xbox. Radica Games komt namelijk met een speciale FPS controller voor Microsoft's spelconsole op de markt: de FPS Master. De tweak die deze controller met zich mee brengt is de volgende: normaal moet je bij de Xbox controller je vinger van de rechter stick (het richten) afhalen om te kunnen herladen. De FPS Master is zo ingedeeld dat gamers tegelijkertijd kunnen richten, lopen en herladen.
    The button layout on standard Xbox controllers requires users to take their thumb off the right control stick (used for aiming in FPS games) to hit the action buttons. The distinctive A, B, X and Y button layout on the FPS Master's specially designed twin grip handles allows gamers to keep both thumbs on the analog control sticks at all times.

"There's nothing worse than getting fragged while playing Halo or Ghost Recon because you can't reload and aim at the same time," said Chris Wilson, vice president of marketing, Radica Games Ltd. "The FPS Master gives the ultimate unfair advantage to Xbox FPS fanatics."
    De controller is universeel, wat betekent dat je hem bij iedere game kan gebruiken. Het beestje moet binnenkort in de winkel liggen en zo'n 30 dollar (+/- 35 euro) gaan kosten.

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, maar ik vind het een lelijk stuk schroot.

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ruig zeg :). Hoop dat het in de praktijk net zo goed werkt als dat men het uitlegt en beweerd.

De kleur is wel lelijk... dat ze 'm maar zwart-groen maken zoals de Xbox kleuren. Dan ziet ie er stuk beter uit :D

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wordt ie duurder in € dan in $? Apart

5. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien moet het wel $ 30,- zijn en ong. € 25,- i.v.m. de huidige koers. Ach ja, tegen de tijd komen er vast recensies van.

Misschien testen ze 'm wel bij Xbox Magazine. Weet je meteen of het de moeite is om aan te schaffen.

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hmm ik vind m wel lelijk maar tegelijkertijd wel passen bij FPSers
    lekker ruig idd..
    maar we zullen zien...

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    oer en oer lelijk dat ding.. maar who cares :) Als ie inderdaad zo goed werkt als ze beweren vind ik hem wel instressant..

Ben wel benieuwd hoe ie is..

8. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    bter gaan ze nog ff nadenken over hoe die er uiteindelijk uit gaat zien want zo hoeft natuurlijk niemand m

en trouwens ik bne nog nooit met halo ofzo neergeschoten omdat k niet kon richten en herladen.
    je bent in minder als een halve seconde van je thumbstick naar je x-knopje dus wat is t probleem

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Een halve seconde kan al telaat zijn *)

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie de gevechten om die controller al voor me, no way bij mij in huis strijd iedereen met gelijke wapens.

11. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zekers testen als ie binnen is.:)

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Maak je vast wel weer een kort reviewtje voor toch?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit stond een maand of 6 gelee ook op XBW, althans, ik heb het ooit gepost. Beetje vaag dat dit nieuws dan nu wéér overal staat :) Verder wel grappig ding, denk niet dat ie lekker werkt though.

14. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk:)

15. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een heel cool ding!

maar hij ziet er verschrikkelijk uit, hadden ze ook niet wat aandacht aan het uiterlijk van het product zelf kunnen besteden :confused: vooraal die kleur .. die scheitbruine kleur past goed bij je "stoere" zwarte xbox |:-

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ah leuk, post eens een link. Ik kan het niet vinden.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb je threadtitel ietsje duidelijker gemaakt, Monkeyk, aangezien er al dubbele threads door ontstonden.

18. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem super lelijk, en hij lijkt me ook niet fijn spelen. geef mij maar de gewone of smal controller!!

en ik ben trouwens nog nooit bij een spel te laat op het laadt knotpje gedrukt ofzow

19. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect :):)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vin t echt een gaar ding. Halen ze grote controller uit de productie, komen ze met een nog groter ding aan. Nee, dan koop ik nog liever zo een gun om shooters te spelen als hotd dan een controller die een goede controller moet vervangen. Nog looit last van shooters die niet (goed) speelbaar waren, dus zeker geen reden om dat ding aan te schaffen voor mij.

Deel Deze Pagina