E3 Awards zijn bekend!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 19 jun 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Twee weekjes geleden liet onze Vincent je nog de nominaties zijn in zijn post die je hier kunt vinden, en eindelijk hebben de juryleden hun beslissingen bekend gemaakt. Of je nou waarde hecht aan deze uitspraken of niet, het is een indicatie van de algemene indruk op E3. Persoonlijk heb ik een iets ander lijstje, maarja Gamecube en PS2 kunnen mij dan ook niet echt boeien dus ik zou geen eerlijk oordeel vellen. Neem een kijkje naar de volgende lijst:

(Dikgedrukte namen zijn titels die ook op Xbox uitkomen. Doom II is nog niet aangekondigd maar er is een grote kans dat deze na de PC release ook op onze Xbox komt)

WIl je ook graag weten waarom deze titels gewonnne hebben voglens de jury? neem dan een kijkje op de E3 site waar ook de uitleg erbij staat, door hier te klikken.

Wat vinden jullie van het door Xbox behaalde resultaat, en waaar zijn jullie het wel. of niet mee eens?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mjah, ik vond persoonlijk dat die nominaties al niet helemaal eerlijk waren verlopen, maarja anders ben ikweer de fanboy als ik dat blijf roepen :+

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel zoals je dat nu zegt, maar als je goeie argumenten geeft niet. Maar zo slecht heeft de Xbox het niet gedaan als Doom III naar de Xbox komt....

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    nee, en ik vind het vooral een goede zaak dat Xbox de 2 orgineelste games heeft, want daar heeft Xbox ook nogal wat commentaar op gekregen. En Nintendo stond altijd bekend om zijn orginele games, maar ik zie ze nergens!?! Anywayz, niet slecht denk ik :)

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    het blijven meningen, maar die meningen hebben wel invloed.

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Nintendo heeft wel zn ding gedaan zo te zien.

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor!!!

Auto Modelista scheen toch niet zo super te zijn!!!

Ik vind al die award shows nooit kloppen!!
    Van de Oscars tot de E3!!!

8. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario,zelda och die zullen altijd winnen,als de pers deze titels al maar horen krijgen ze een orgasme.
    Vind het al vreemd dat ze niet de meest originel prijs krijgen.(geen nieuwe ideeen niet meer nintendo?)

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste vind ik het verwonderlijk dat ze die Auto modelista niet op de Xbox doen en ten tweede vind ik ook dat deze awards echt "GENERAL" opinon zijn. Niet echt door kenners ofzo...

maarja maakt niet uit, we zijn niet "NIET" in de prijzen gevallen, vind wel dat Xbox wat revolutionairder was op E3 dan Nintendo met al hun ouwe remakes van games, metroid en die shit.

Trouwens, bedenk je wel dat Xbox waarschijnlijk de enige console is die Doom 3 krijgt, simpelweg omdat de andere hem niet aankunnen.

Deel Deze Pagina