[KOTOR] Belangrijke/ Zeldzame Items *spoilers???*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Red XIII, 14 okt 2003.

1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belangrijke/ Zeldzame Items *spoilers???*

Ik ben nu helemaal light aan het wordenO-) , en als ik iemand help, willen ze me soms een reward geven, en dan zeg ik dat ik geen reward hoef, en gewoon blij ben om ze helpen

natuurlijk schiet hierbij m'n light balk snel omhoog (zit nu op Taris en bijna helemaal light)

nu is mijn vraag: door geen rewards aan te nemen, mis ik dan belangrijke/ zeldzame items???

en heb je belangrijke/ zeldzame items gevonden, post ze hier zou ik zeggen:p

2. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwah neeh meestal als reward krijg je gewoon credits..

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de eerste keer de neiging om elke keer voordat ik met iemand die belangrijk is ging praten te saven. Zo heb ik dus beide opties (aannemen en weigeren) meestal geprobeerd en volgens mij mis je geen supergoede/ultieme items die je op het laatst nog gebruikt. Ook geen dingen die je in de rest van het spel niet meer tegenkomt. Het zijn meestal gewoon credits, stimulants en eventueel iets anders dat je krijgt.
    Trouwens, soms als je een beloning weigerd staan ze erop dat je die toch in ontvangst neemt en krijg je extra light side points :)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Threadtitel aangepast. Gelieve de naam van het spel duidelijk in de threadtitel vermelden, dit bespaart ons zometeen enorm veel werk bij het terugplaatsen van de threads als KOTOR uit het wisselforum verdwijnt.

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat de robe van dark revan of het solarium crystal wel behoorlijk zeldzaam zijn. Geen idee waar je dat laatste kan vinden. Zat ineens in mn inventory

solarium geeft extra kracht
    + 10 procent extra tegen de dark side, is wel handig

6. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vind je dat Solarium crystal in een van de tempels op Korriban. Hoewel ik de effecten er niet direct van gemerkt heb komt hij inderdaad later in het spel van pas.

Star Forge/Revan's Robes is ook zeldzaam, maar dat is maar goed ook. Zou een beetje saai zijn al zou je meteen als Jedi in je ultieme kleding zou kunnen rondlopen (ziet er wel gaaf uit) :)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    he ben net op nieuwe begonne en vraag me dan wel af waar die darth revan robe ligt

btw beste light armor is toch dat armor van die dode jedi in de grot op koriban links van dat grote tering beest

8. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Star Forge Robes (light) of Darth Revan's Robes (dark) krijg je op het allerlaatst. Je komt in een gebied waar je haast constant wordt aangevallen door Dark Jedi en Sith Troopers/Grenadiers. Op een gegeven moment volgt er een splitsing. Rechts zijn er wat turrets en een doorgang naar een lift. Als je links gaat kom je bij een ruimte met wat terminals. Gebruik een van die terminals en je kunt voor flink wat spikes (50 ongeveer zonder skillpoints in computer use) robes laten namaken.

edit: Qel-Droma's robes die je op Korriban vind zijn inderdaad de beste robes voor een lightsider, totdat je dus die robes kunt laten namaken.

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    en wat zijn dus de beste voor een dark-sider?

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is de Darth Revan robe,Sith Vegeta

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    jep dat snap ik maar voordat je die kan krijge? die light ding kan je namelijk al heel vroeg krijgen ( als je koriban als eerst aandoet)

12. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Allerlaatst = Star Forge
    Het gedeelte waar al die Dark Jedi en Sith afkomen heet geloof ik Deck 2

Deel Deze Pagina