Ik wil deze set hebben, maar ik kan hem nergens vinden! Alleen maar op buitenlandse sites die niet vervoeren naar Nederland. Help!
Deze set is speciaal gemaakt voor de xbox. Kan niemand mij meer vertellen hierover? Als je op de site kijkt van intec: www.inteclink.com Dan zie je dat ze worden verkocht via Toys 'R Us. Maar die heb ik gebeld en het kan niet besteld worden via hun, eveneens hebben ze deze set niet in het assortiment. Ik kan deze set wel vinden op Amazon.com, maar als ik dan mijn adresgegevens invoer dan krijg ik de melding dat ze niet kunnen vervoeren naar nederland. Reden geven ze er niet bij. Is er hier niemand die weleens dingen voor de xbox besteld in een ander land? Misschien een paar tips? Of iemand die aan deze set kan komen?
Ik vind de 5.1 Surround Sound System - 8312 - Surround sound speakers provide better gaming experience Simulate home theater experience while watchign DVDs Play CDs through XBOX™ No batteries required dan zelfs leuker!
Heeej, Leuke setjes, echt knap design! Maar aangezien het een onbekend merk is en het een nogal vage site is denk ik dat bouw- en geluidskwaliteit een beetje zullen tegenvallen.
Ja idd, onbekend merk, dus ben ik niet zo kapot van. Zou eigenlijk ff doorsparen voor een setje die wat meer bekend is, maarja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan