Ik heb een probleempje.. Ik heb namelijk ongeveer 5000 wallpapers, echter deze staan in allerlei verschillende mappen. Nou vroeg ik me af of er een programma is waarbij ik alleen een map hoef aan te kikken en dat dan alle submappen ook meteen toegevoegd worden. Wardoor ik dus ineens alle plaatjes kan bekijken zonder de mappen een voor een te openen.
als je XP hebt, moet je gwoon alle wallpapers in 1 bestand doen en dan kun je ze met een dia voorstelling allemaal zien.
ja dat snap ik allemaal jongens maar ze staan niet in een map, maar in wel 100 mappen en dat is dus niet zo makkelijk in een map te doen vandaar de vraag of er ook programa is waarmee ik zeg maar een map kan aanklikken en dat ik dan ook meteen een slide show kan zien van alle onderliggede mappen
Download Webshots op www.webshots.com Echt een super handig programmatje. Je kan er alle plaatjes in kwijt en als ze in webshots zitten kan je de rest van de foto die je bewaar in je mappen weg gooien. Want ze blijven in webshots staan. Ik gebruik het al sinds ik me pc heb.
Haha ja beetje vaag wat er staat. Zal wel komen dat ik zelf ook vaag ben. Maar wat ik dus bedoelde is, dat ik webshots sinds het begin van me pc al gebruikt en er nooit problemen mee heb gehad.