iTunes nu ook voor Windows.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lorre, 17 okt 2003.

1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag is iTunes, de gerenomeerde media player van Macintosh, ook verkrijgbaar voor Windows.
    Je kan hem hier downloaden.(voorlopig enkel in het Engels)

Tot gisteren was ik een verstokte Windows Media Player gebruiker, maar na een paar uurtjes iTunes te gebruiken ben ik verkocht!

Persoonlijk vind ik de lay-out en het design de mooiste van alle mediaplayers, de playlists zijn erg overzichtelijk en na een kwartiertje heb je alle functies al onder de knie.
    Ook handig is dat je je mp3's kan converteren naar AAC, daardoor worden de bestanden half zo groot zonder kwaliteitsverlies.

In mijn ogen is dit zeker een waardige concurrent voor Windows Media Player en Winamp.
    Wat vinden jullie?

2. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan hij niet met windows 98????

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    iTunes was toch ook zo'n MP3 download service, of niet???

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    idd.
    Via de Media Player kan je binnenkort ook nummers downloaden voor 1 eurotje, maar voorlopig kan dat enkel in Amerika.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook maar ff kijken want mediaplayer vind ik lang niet zo best.

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem wel stoer alleen ik krijg mijn films niet aan het spelen

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik gebruik altijd Winamp 3, daar vind ik het wel fijn dat je makkelijk aan je playlisten kan zitten. Maar wat is/zijn het/de grootste voordeel/voordelen? Maar het zal toch niet zoveel uitmaken aangzien hij er toch niet voor windows 98 is.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Winamp gebruik ik ook, maar ben weer teruggestapt op versie 2.x Versie 3 is toch langzamer en je krijgt titel onderin niet scrollbaar maar de playlisten is met name waarom ik winamp gebruik. Hopen dat dat ook in itunes zo is.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    vriend van me heeft mac met Itunes, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo geweldig

10. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Zoiets heet, zing zelf een nummer en brand hem op cd:+

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jouw was zou ik iig overstappen op winamp 5 (ja, ze hebben 4 overgeslagen...)

das ff wat sneller, en is te downloaden op de winamp forums

over iTunes:
    t ziet er wel strak uit......music store heeft een (voor mij) nogal beperkte keuze ("mijn muziekstijl" hebben ze totaal 0 nr's van)

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Winamp 5? Toch maar even kijken, krijg het nog druk met media players:D Een vriend van me heeft ook een mooie player, lijkt een beetje op wmp, maar dan wat mooier, beter skinaanbod en betere playlist opties, weet niet meer hoe die heet.

13. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier wel eens Sonique media player gebruikt ik vind WMP en WINAMP er traag misschien toch ook maar ff kijken voor ITUNES maar er zijn zoveel media players.......

14. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan itunes niet eens installeren. error staat bij dat ik me moet aanmelden als administrator voor de hele computer. maar k zou niet wteen hoe ik dat moet doen

15. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SHit geen WMA:mad: :'-(

16. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Imo het enige echt grote nadeel van iTunes:'-(

ITunes kan geen videobestanden afspelen denk ik, maar daarvoor krijg je er Quicktime bij (zit in de download inbegrepen dacht ik).

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vraagje. Heb net programma gedownload en installed en ziet er best goed uit, nog wel ff wennen enzo. Best goede playlist optie, al kan ik er nog niet echt goed mee overweg. Maar kan je playlist (library) ook de artiest vooraan zetten ipv song?

edit: Ook wel jammer dat als je een playlist maakt, de files vanuit library moet copieëren en ze in de library moet laten staan. Het werkt bij winamp toch wel wat beter met de playlists, maar elk programma heeft zn voor en nadelen. Als ik af en toe een nummer vanuit een map wil spelen is wmp het snelst, maar als ik een cd of aantal nummers wil spelen gebruik ik vaker winamp, en nou misschien wel iTunes.

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  18. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    kan er iemand wat screens van posten hoe et er zeg maar uitziet...
    Thx

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    zal ik wel ff doen

edit: hier zijn er 4, plaatjes zijn verkleind dus kwaliteit is wel minder geworden:

van afspelen playlist (library):

van afspelen met visualizer aan:

van internet radio:

van afspelen met equalizer ipv songinfo:

Laatst bewerkt: 19 okt 2003

Deel Deze Pagina