Aan de filmpjes te zien op verschillende sites, leek er in het spel gewoon geen snelheid te zitten. Ik zag een Abarth met 200 de bocht in duiken, maar 't leek wel alsof 't fietssnelheid was Dan de bocht door, geen realistisch wagengedrag zo te zien, nee, echt zonde dat dit spel niet geworden is als wat ik er van had gehoopt
Heb de game uitgespeeld (en inmiddels geruild), maar kon toch geen positieve dingen ontdekken. Als je de banen een beetje kent, rijdt je de AI zoek (misschien op group S na, maar daar is echt verschil tussen de wagens onderling weer erg extreem). Bijna alle wagen vrijgespeeld of gekocht (75 van de 87 of iets). En tot mijn stomme verbazing rijden de getunde auto's gewoon niet sneller dan de standaard auto's. Ook het ontbreken van een duidelijk onderscheidend gevoel van rijden bij de diverse varianten van aandrijving vind ik een gemis. Daarnaast zitten er veel slordigheden in de game. Ga met een auto naar competitie en selecteer een klasse lager dan je auto, mag je niet meedoen en moet je diverse menu's terug om een auto te selecteren. Voldoe je aan de voorwaarden mag je dan meedoen met de competitie. En waar begint deze? Juist wederom in je garage. Waarom 3 menu's terug om uiteindelijk in hetzelfde menu te komen (je garage dus) . Dat is gewoon inconsistent. Waardeloos spel.