ik zie op sites dat hij 4 november uitkomt en bij sommige 23 oktober en op de xbox.com site zijn ze wazig want ze zeggen dat hij in oktober uitkomt geen datum
de 23e ligt hij hoogst waarschijnlijk in de winkel, maar officieel pas de 24e, kijk maar op: www.fifafootball.co.uk
Ik kan hem dus straks gaan kopen bij Dixons??? FIFA 2004 Wanneer is FIFA 2004 gold gegaan dan, heb ik nergens gehoord of gezien ofzo. Dat FIFA 2004 pas op 4 november gereleased zou worden, gold alleen voor de Amerikaanse versie geloof ik.
Beetje overbodige vraag misschien, maar darkwingduck je hebt het over de Xbox versie? Shit ik heb hem gepre-ordered bij gamerelease, hopen dan maar dat hun hem ook eerder opsturen...
Ik ben net langs Dixons geweest en heb FIFA 2004. PlayStation2, Gamecube en PC versies waren er nog niet.
Grmbl, en wie heeft hem weer niet? Juist: Bart Smit. Dan maar wachten op de volgende lading die ze binnenkrijgen, ik geloof op dinsdag .
ben ook zonet langs de dixons geweest en FIFA 2004 voor de xbox lag al in de schappen maar ps2 weet ik niet.