Zijn er voor de gamecube mischien onofficiele memory cards, die het ook goed doen en die niet zoveel kosten? Zo ja welke en waar kan je die kopen? Bij voorbaat dank edit= graag in een echte winkel, dus geen internetshop
maar zijn die memory cards ook in een gewone winkel te koop (dus geen internetshop) en bij welke winkel dan
Volgens mij bij Dixons heb je Thrustmaster. Ik heb gewoon de 251 blocks memorycard van Nintendo. Deze kost 28 euro en dat is maar 6 euro meer dan een 59 blocks van Nintendo. Pak dus de 251 blocks memorycard van Nintendo zelf.
ik ben een b-tje blut en ik ga tog nie zoveel nintendo games kopen dus ik heb geen 251 blocks nodig ik ga denk ik voor die thrustmaster, maar is die dus bij dixons te koop? en voor hoeveel?
Bij dixons hebben ze er ook van Harry Potter ofzo voor maar 8 euro. Op de website van Dixons bij accesoires voor de Gamecube zie je wat ze allemaal in het assortement hebben. De thrustmaster zal wel onder of rond de 20 euro zitten.
Ik zag er bij de Dixons van de week nog een liggen van 507 blocks voor 20 euro, maar ik weet niet meer van welk merk die was
Vast Thurstmaster want die verkopen ze bij Dixons vaak als alternatiefmerk na de Merk memorycards van de consoles.