ik ben net bij de dixons geweest en ze hebben hem er nog niet ze wisten niet eens wanneer dat ie zou komen
Das kut want aan die xbox versie heb je geen ene moer ( sorry voor die gene die de xbox versie hebben gehaald of gaan halen ) want dit is de reden: 1: Ik heb PES 3 voor de offline voetbalspellen ( echt super goed spel ) 2: Fifa 2004 kan je op de ps2 online spelen en anders had ik hem ook niet gehaald gewoon omdat voetbalspellen online gewoon the bomb zijn. Dit wou ik ff kwijt ( vieuw dat lucht op )
Ok dan. Ik moet jammer genoeg even wachten. Had hem dus gepre-ordered bij gamerelease. Heb hun mailtje gestuurd of hun hem ook al hadden maar jammer genoeg was dit niet het geval... Maar ja, ik heb het spel kunnen bestellen voor een topprijs dus ik mag niet klagen .
Wat is die topprijs BFalcon? @Go Ahead... AAH weer verloren ... maar nu ontopic... ik vind fifa 2004 op de ps2 niet zo mooi uitzien wat ik op tv zag en wat je wilt tegenwoordig is eyecandy dus het wordt de Xbox of Gamecube versie... of gewoon oud en vertrouwd op mijn PC... weet het nog niet. Voordeel van de PS2 versie is dat ie inderdaad online kan. Dat is wel weer super ruig! Vind het gewoon heel vaag dat ene keten het heeft en de andere niet eens weet wanneer ze het binnenkrijgen en daarbij snap ik niet waarom alleen de Xbox versie er al is. Volgens mij als je EA in Nederland belt krijg je niet eens antwoord omdat ze het zelf ook niet snappen.
Wat moet je nou met Fifa 2004... maar ok ieder zo zijn game.. tis alleen altijd hetzelfde Fifa 2003, fifa 2002, fifa 2001.. wat is er nou veranderd? Geef mij maar Fifa 99 dat was de koning. Je kunt mij niet vertellen dat er echt wat veranderd is in 2004 behalve dat off the ball en de her-toevoeging van de nederlandse league. Ze krijgen steeds iedereen weer aan de game... onbegrijpelijk.. ik heb echt wel betere dingen om me geld aan te besteden En online LoL, alsof ik Fifa op de PS2 online ga spelen 2 spelers...geef me dan maar de PC versie. Zelfde met SSX 3, wtf moet je met 2 spelers SSX 3?
Eey diablo, als je de wedstrijd hebt gezien dan had je geweten dat je niet kan winnen met zo`n scheids want die liet Helmond gewoon winnen ( GAE geen vrij trappen geven, allemaal gele en rode kaarten voor GAE ) en nog meer van die dingen.
Als je van PES houdt dan ga je fifa2004 ook diggen, speelt bijna hetzelfde nu...als je deze namelijk niet digged, dan ben je gewoon een fifa hater en valt er dus niet met je te praten. Ik heb PES2 dus kom strax niet met die bull dat ik PES nog nooit gespeeld heb...Zo voelt beter! Mijn mening: Fifa2004 is nu op elk front PES voorbij!!! Terwijl de vorige fifa's ook in mijn ogen eerst 5-1 achter stonden in vergelijking met PES. MAAR ik moet PES3 nog ff checkuh, dus wie weet wordt het nog een gelijk spel (ook al waren de beelden hetzelfde als PES2)
Ik weet niet waar ik Fifa 2004 op moet gaan kopen 1 ) Xbox 2 ) Playstation 2 3 ) Gamecube 4 ) PC Hoop dat er binnenkort reviews zijn te lezen van de versies apart zodat ik kan zien welke het fijnste speelt want dat is wel belangrijk. Grafisch moet het ook wel oke zijn, anders doet het pijn aan mijn ogen
Ok dan, ik heb gehoord dat Xbox versie het beste speelt en er het mooiste uit ziet. Maar ja, dus geen betrouwbare bronnen... :{ Ik koop hem in ieder geval voor de Xbox
Ik denk dat ik idd maar voor de Xbox versie ga Waar ik straks FIFA 2004 op heb gekocht zien jullie straks onder bij mijn sig.