Voodoo Vince

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheFlood, 25 sep 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Terwijl ik dacht dat de game nog lang niet klaar was zag ik tot mijn verbazing een review staan op gamespot.com!

En het is dus eigenlijk wel geworden wat ik ervan had verwacht. Een aardige platformer die leuk is om een keer te spelen maar je moet er van houden om het de moeite waard te laten zijn om 'm te kopen.

check hier de review maar:
    Gamespot review - Voodoo Vince

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Yep in de States komt ie zaterdag, 27

Hier geloof ik 17 oktober.

3. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik keek al een tijdje naar deze game uit maar hij valt zo te zien dik tegen maar gamespot is antixbox dus wacht ik lekker op de review van xboxworld hoor. maarre dat is vaak wel zo hoor, ze maken de games 'te' origneel en is het concept gewoon te moeilijk moeilijk om te produceren...:{

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Een cijfer van 7.8 (good) vind ik niet echt een slechte review cijfer...
    Als ze dan echt anti-xbox waren, dan was ie vast lager uitgevallen.

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    lijk me gewoon een gewone adventure spel wat is er zo speciaal aan deze?

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm het is speciaal omdat... er zijn weinig goeie adventures op de xbox, en de manier van vijanden doden is erg orgineel, zowiezo vind ik de game erg orgineel:)

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

gamespot is juist niet anti Xbox. Het is alleen zo dat zij heel streng de games beoordelen en dat meestal de game zowiezo wel een puntje lager krijgt dan bij andere sites.

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu thuis en ben een beetje aan het spelen geslagen.

Het lijkt van buiten aardig origineel, pijnig jezelf om de tegenstander neer te krijgen, maar het is zeer simpel uitgewerkt.

Er zijn gewoon standaard vijanden en die schop en sla je een beetje in de rondte, deze geven dan weer een soort knikkers af waarmee je je voodoo power kan bijvullen.

Als je bijvoorbeeld een grote tegenstander of heel veel tegenstandertjes bij elkaar ziet kan je een voodoo power gebruiken door op L en R te drukken, dan valt er bv. een aambeeld op je kop, en gebeurd precies hetzefde bij al je tegenstanders in de omgeving, dan geef je 'm nog een schopje of wacht je, en zijn ze ook dood.

Voor de rest is het een erg melig spel, grappige gfx, en vince is een echte comedian.
    er zitten ook veel te besturen dingen in, zoals een boot enzo.

Voodoo Vince is leuk voor de platform freak of iemand die Happy wilt gamen, maar wil je de game kopen voor het voodoo idee alleen dan zou ik nog maar eventjes wachten en nadenken.

10. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, niet echt positief, ik wacht nog maar ff af...

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maserati: Wat wou je nog meer aan een platform game veranderen dan? Tot nu toe is elke platformer zo geweest (sla standaard mannetjes neer), maar daarom zijn het nog wel coole games.

Verwacht geen enorme hit ofzo, maar gewoon een coole platformer waar je aardig wat plezier mee kunt beleven.

12. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een coole platformer, maar er zijn bv. geen ingewikkelde knoppen combo's om je voodoo powers te verkrijgen etc.

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb inmiddels 3 levels gespeeld en ik moet zeggen dat het een hele aardige game is. De controles zijn vrij simpel maar dat is niet erg. Er is een goede camera en het ziet er allemaal leuk uit. De levels hebben wat weg van blinx enz. Maar volgens mij heb je het na 10 levels allemaal weg al gezien denk ik. Het is vrij hetzelfde allemaal.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ligt hij al in de winkel dan?

15. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nope

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Maar TheFlood zegt net dat hij al in level 3 is. Hoe kan dat dan?

17. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou vandaag uitkomen dacht ik.

18. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    hij is hier te bestellen.

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ziet er echt cool uit ook vind ik :D is wel grappig spel :) zeker beter dan Blinx iig

20. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet zo moeilijk om beter dan Blinx te zijn, kvind persoonlijk Blinx té veel een kiddie game moet ik zeggen (niet echt veel grove actie, alleen maar een beetje zuigen en weglanceren om vijanden te killen).
    Voodoo Vince lijkt mij qua concept enzo een stuk beter naar de "volwassenere" kant (tenminste als je van een beetje doldwaze humor houd, ja hoe verzin je het ook om ook een figuur in een game te gooien die "Gingerdeadman" heet ipv "Gingerbreadman").
    Maar kga m morgen ff scoren in DH en dan maar hopen dat ik deze game langer dan Blinx uithou (moet haast wel aangezien ik Blinx iets van 15 min gespeeld heb en daarna ergens onderin de kast gedouwd heb, met de hoop deze game uit mn geheugen te kunnen bannen).

Deel Deze Pagina