TimeSplitters 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bitchslap, 18 okt 2003.

1. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit spel duz van een vriend geleend maar bij level 7 (Atomsmasher ofzow:confused: ) staat er bij Secondary Objectives
    Minimise scientist casualties

maar hoe moet je dat doen voor de rest weet ik hoe ik alles moet doen (heb ook al bij gamefaqs gekeken maar daar staat niet bij hoe je die moet halen)

alvast bedankt

2. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    zorgen dat er zo min mogelijk scientists de pijp uit gaan

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel niet, maar "minimise scientist casualties" betekend dat je zoveel mogelijk moet voorkomen dat wetenschappers niet de pijp uit gaan. Of jij moet zo min mogelijk ze een kogel door de kop jagen of je moet voorkomen dat de tegenstanders ze als menselijk schild gebruiken.

Tenminste, dat lijkt me logisch :)

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Tis alweer een hele tijd dat ik het gespeeld heb, maar ik kan mij herinneren dat je inderdaad zo veel mogelijk scientists moet beschermen, want zij halen volgens mij ook switches over. Als al die scientists die knoppen uit zichzelf hebben omgezet in dat level wordt iets van een kernreactor gespaard / gered? Is dat niet dat level?

Succes!

5. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen scientist dood laten gaan als ze zo'n bomb difusen (kweet nie of ik het goed schrijf) dan rennen ze weg en gaan bij zo'n plaats staan en dan verdwijnen ze opeens maar dan blijft bij secondary objectives nog steed 0 staan terwijl je er 3 moet redden (vage boel)

ja dat is dat level maar als ze die schakelaars omzetten rennen ze weg en gaan in zo'n kamer/plaats staan en verdwijnen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2003
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    das ook goed toch???, je moet gewoon 3 X (dacht ik) een scientist tegenkomen die een bom voor je defused.

maar het is op zich ook eer zeer moeilijke missie op alle fronten, niet onmogelijk of niet te doen maar soms komen ze van achter op je af (die containers).

ik heb ook op normal gespeeld, skip easy altijd...

7. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al gehaald (als je in andere levels een objective heb gehaald staat er completed en deze was dat pas aan het eind van de missie) duz deze tread kan dicht

8. Cyberia

Cyberia Guest

Nog even een vraag over dat level: Atom Crusher...
    Alles lukt me maar ik kan die laatste bom niet vinden! Ik weet dat er zo'n liftje is waar ik op kan stappen. daarna kan je over zo'n loopbrug wandelen, maar in het midden van die loopbrug zit een gat en ik weet niet hoe ik daar overheen moet! Moet ik daar inderdaad naartoe of moet ik ergens ander heen voor die laatste bom?? Ik snap er helemaal niets van..

Cyb!

9. Cyberia

Cyberia Guest

Laat maar, ik ben er zelf al achter gekomen dat je met zo'n magneet zo'n bom onschadelijk kan maken! Cu!

Cyb...

Deel Deze Pagina