Scooter game ja of nee

Discussie in 'Algemeen' gestart door wesleyX, 18 okt 2003.

1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet leuk zijn als er een scooter game gemaakt zou worden?
    Ik zou het leuk vinden als er een soort NFS underground komt, maar dan ipv auto's dus scooters met oa aprilla sr, yahama aerox, malaguti firefox en natuurlijk moet je je scooter opvoeren. Met uitlaten (bv yasuni R) cilinders vario's enz enz
    Ik denk dat dit spel het nog best wel goed zal doen in Europa, want ten eerste bestaat zo'n spel volgens mij nog niet.
    Ten tweede ik denk dat het leuk is om met je eigen scooter te gamen. (bv je hebt een aerox dan is leuk daar ook mee te racen op je Xbox)

In Europa zijn scooters populairder dan in de VS, daarom zal dit mogelijke spel in de VS slechter verkopen dan in Europa.

Ook denk ik dat de scooter dichter bij de gamer staat dan de auto, bijna elke jongen wil een mooie scooter. Natuurlijk zijn er ook mensen met auto's maar die hebben geen f1 wagen ferrari of rally car. Deze droom auto's staan verder van der realiteit dan de bekende scooters. Misschien een reden op dit spel te kopen als het ooit uitkomt.

Vind jij ook dat dit spel er moet komen ja of nee?
    En waarom wel of waarom niet?

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    je hept zon spel en dan ben je pizza coureer
    soort crazy taxi maar dan met pizza
    alleen kweetnie welke console het was

3. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    ja...maar daar kan je je scooter niet tunen..

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind een scooter geld verlies omdat je binnen een paar jaar een auto kunt kopen.

Van mij moet er geen van scooters komen omdat de game gewoon weg te traag zou zijn. Denk maar aan de games waarin trucks de hoofdrol spelen (en die rijden dan nog sneller dan een scooter).
    Besides, waarom een game kopen van wat je ook in de echte realteit kan doen :confused:.

5. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat spel heb ik een X in een acrade hal in Spanje gespeelt.
    Bij dat pizza koerier spel kan je kiezen tussen ongeveer 3 verschillende koeriers met elk een ander brommertje.

Ik vind dat je dit pizza koerier spel niet kan vergelijken met NFS underground (ipv auto's scooters).

OK er zitten pizza brommers in, maar geen SR Beta Ditech enz enz

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Scooters trekken mij persoonlijk helemaal niet en ik denk dat je er ook snel overheen groeit. Verder is een scooter eigenlijk in alle opzichten een motor, maar dan nét niet. Dan zou ik liever een motor-game spelen...

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het ook met eckie eens. Wie van 18 of ouder vindt nou een scooter leuk? Dat is dus alleen interresant voor jongens tussen de 12- en de 17 jaar en dan nog, wie vindt het nou leuk om in een game een scooter met 70 cc op te voeren als je ook met 900 cc motor kan rijden? En dan heb je nog het snelheids probleem, scooters zijn gewoon niet snel(jah in het echt lijkt het best hard) maar of ze nou 45 of 110 gaan het blijft langzaam. Er zijn toch ook geen race games waarbij je alleen in fiat panda's, suzuki alto's en 45 km/h auto's rond rijdt. Niet alles wat leuk is in het echt is ook leuk in een game.

8. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Scooter game ja of nee

Ik denk niet dat de game te traag zou zijn het is maar net hoe je het maakt. Je vergelijkt het nu metandere spellen en dat moet je eigenlijk niet doen.
    Stel Midtown Madness 3 is goed speelbaar de snelst auto gaat 200 km/u
    F1 racing is minder goed speelbaar want daar gaat de snelste auto al 300 km/u
    F-Zero is niet te spelen want de auto's gaan daar zo snel 400 km/u dat het spel niet speelbaar is.

Dus je zegt dat dit scooter spel te langzaam zal gaan.

F-Zero is toch ook niet te snel.
    En dat pizza Koerier spel is dat ook te langzaam.

Besides, waarom een game kopen van wat je ook in de echte realteit kan doen :confused:. [/B][/QUOTE]

Dit is je eigen mening maar kijk nou eens naar de sims je kan in het echt naar de WC gaan, maar met de Sims ook en dit spel verkoopt toch aardig

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Re: Re: Re: Scooter game ja of nee

In het echt kan je niet een mens/gezin besturen zoals in the sims.

Ik denk dat als je een scooter game sneller gaat laten 'lopen' dan een moto game, het dan niet meer echt klopt.

10. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0

11. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Scooter game ja of nee

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Qua idee vind ik t niet echt denderend. NFS maar dan met scooters, woopdidoo!

Op commercieel gebied kan t wel slagen, immers, de doelgroep waar jij op wijst is immers de mainstream game kopers (jongens van 12-17 jaar, die scooters rijden ed, en ook weleens een gamepie spelen)
    Hun kan t niet echt schelen of een game gruwelijk goed in elkaar zit, zolang t maar doet wat ze willen zien.

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scooters in het echt zijn wel cool. Alleen in een game zit je zoals al gezegt met een snelheidsprobleem. En ik bestuur dan liever een motor dan een scooter ei'k.

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me ruk zo'n game.

15. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    je haalt de woorden uit mn smoel... wie wil dat nou spelen?? Ik heb sowieso al een hekel aan scooters (en vaak ook aan de bestuurders van die dingen).. en het is gewoon geen goed stof voor een computergame...

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nah, ik denk niet dat het zal gaan werken als een "stand alone game". Het zou hoogstens leuk zijn als een unlockable in Mgp ofzo. Om een eigen game te hebben zijn scooters niet spannend genoeg, of je moet een honda nsr of een aprillia rs erin programeren, die dingen.

17. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    nah, scooters lijken me niets, geef mij maar een game met opgevoerde snorfietsen waarmee je ruim 90 Km/h haalt8)

18. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG |:-

Dit lijkt mij dus een bagger game. Moet je zeg maar een race rijden met een standard scooter (neem aan dat je credits moet verdien om je scooter op te voeren) nou word lekker spannend een scooter die 40 km/pu rijd en die dingen trekken voor geen meter. Dus lijkt mij dus geen bal aan. En om dan NFS: Underground style te gaan moeten ze dan bij scooters doen dat het beeld vaag word als je 40 rijd 8)

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  19. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    precies niet alleen scooters maar ook schakelbrommers, mij lijkt het wel leuk dat je dan race's kan rijden in de stad terwijl er ook andere auto's rijden. en dat je geld verdient en daar weer je scooter/brommer mee kan opvoeren of doorsparen voor een motor.

dus eerst met een brommer beginnen en op het einde heb je een dikke motor.

Deel Deze Pagina