Jou ervaring met fan boy gamers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 19 okt 2003.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand bij mij in de klas ( ik noem hem maar N fan.) is vast Nintendo fan, dus hij heeft het al niet zo op de Xbox of andre consoles.
    Hij heeft bij mij thuis meerdere malen Halo uitgebreid gespeeld en ik kon al zien dat hij niet echt onder de indruk was.
    Toen ik 2 weken terug met Thul ( een ander XBW forum member 8) ) een gesprek had over of Halo PC beter zou gaan worden dan de Xbox versie zou worden of niet, kwam Nfan ineens met de mededeling dat hij ( Jah je leest het goed ) James Bond : Nightfire veel beter vind dan Halo.
    Ik moest even gaan liggen en rustig ademhalen om niet te gaan hyperventileren, na een minuut vroeg ik of ik hem goed verstaan had en dat was ook zo.
    En zijn reden was nog zieker !!
    Hij vondt namelijk de Game MOOIER dan Halo en de A.I. vondt hij BETER an die in Halo.
    waarop hij zei dat je dat soort kwaliteiten niet op een Xbox vind.
    Ik was helemaal in de war en ik vertelde hem dat de game ook op de Xbox te krijgen was en dat ie er nog mooier uit zag EN dat dan Halo nog steeds velenmalen beter is dan James Bond.
    Gelukkig hielpen de andere gamers in de klas me met mijn standpunt, zodat ik ff tot rust kon komen.

Maar nu komt eindelijk mijn vraag :
    Hebben jullie ooit zulke ervaringen gehad ?!
    Ik vind het gewoon eng !

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  2. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    niet zulke ervaringen
    maar als ik naar me zelf kijk
    moet ik toegeven dat ik een ps2 fanboy ben
    maar ik geloof niet zo in dat fanboy gedoei
    voor mij is iedereen die een console heeft ,welke dan ook
    een player

maar ff terug over mezelf
    ik vind de meeste ps2 spellen beter dan de xbox

en halo tja dit spel heeft me nooit kunnen bekoren
    speel ik nog liever een spelletje pacman
    terwijl ik een verwend fps ben (shooters in het algemeen)

en ik denk dat die vriend zijn eigen rede heeft waarom hij 007 beter vond
    misschien vond hij dat realistischer
    zelf heb ik james bond nooit gedaan maar kan nu zeggen dat ik het beter zal vinden dan halo
    waarom zul je je afvragen
    ik schiet liever een mens af dan een alien

3. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, Ik ken maar 2 mensen persoonlijk die een xbox hebben!
    Derest heeft allemaal ps2 of NGC. En dan zeggen ze dat de ps2 véél mooiere grapics heeft. (wat ik dus totaal niet vind.) En ja dit probleem zul je altijd blijven houden! Als jij een NGC koopt, en je weet bijna niks af van de xbox, ps2. dan zou jij steeds zeggen dat wat JIJ hebt gekocht het beste is. Lijkt mij?

4. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Alle consoles hebben goede en slechte eigenschappen, laten we het hier op houden.

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Xbox heeft nog wel de meeste goede eigenschappen :)

Ja, ik heb ook eens zo iemand gehad, die zei dat Burnout 2 op de PS2 het allermooiste spel aller tijden was. Ik zei dus dat hij ook op de Xbox te spelen is, en dat de developers de graphics heel veel mooier hebben gemaakt, meer polygonen, self-shading, bump-mapping erin gestopt, enzovoorts. Toen was hij ff stil, maar daarna zei hij: Dat heb je verzonnen :mad:

Later kwam ik met die gast in de Mediamarkt, en toevallig stonden er op de PS2 en de Xbox stands Burnout 2, die je kon spelen. Wij dus vergelijken, ik zag echt verschil, Xbox was mooier, maar hij: Kijk dan! Ik had gelijk! PS2 is mooier!!!

ARGH!!!

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat de xbox mooier is als je het mij vraagd

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het is nou eenmaal zo dat een console bakken met geld kost. Voor bijna iedereen is een console kopen een kwestie van sparen en dus dingen niet doen omdat je graag die ene game wilt hebben. Op het moment dat je dan dus zo'n grote investering hebt gedaan dan wil je zkr weten van jezelf dat je de goede keuze hebt gemaakt waardoor je eigenlijk een soort van muur om je eigen console heen maakt. Op het moment dat je gaat twijfelen dat je wel de goede console hebt gekocht ga je jezelf overtuigen met goede punten van die bepaalde console zodat je je weer beter voelt en je weet dat je de goede keuze hebt gemaakt. Sommige mensen gaan hier blijkbaar iets te ver mee en gaan juist de slechte punten van de andere consoles bedenken of zelfs maar verzinnen.
    En hierdoor krijg je dus dat fanboy gedrag van sommige. Iets wat ik dus niet kan uitstaan meestal.

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    mensen zijn dus gewoon bang om de verkeerde console gekocht te hebben.....

9. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime & HALO zijn echt de meest overhypde games ooit...

Als Perfect Dark Zero op een verbeterde GoldenEye 007 engine gaat draaien zullen de xboxers pas wat mee gaan maken 8)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niet om de threadstarter af te kraken, maar de meeste mensen die een een beetje kunnen nadenken hebben een hekel aan fanboys (van welke console dan ook), dus wat is dan het slimste wat je hier kunt doen? Een topic over fanbys openen? Nu ga je juist domme opmerkingen krijgen zoals bijv. hieronder.

Even voor de goede orde. Niet iedere Xbox game is automatisch mooier dan die van een andere console. En het grafische aspect zegt verder bijzonder weinig over hoe goed een game is.

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    fanboyz zijn sowieso kut....niks zo verrot als 3 N-Fanboyz bij je thuis hebben die gaan lachen als er 1 framerate drop komt in halo...heel frustrerend....

maar de discussie blijft altijd leuk...ik ken eigenlijk geen PS2 Fanboyz, maar genoeg Nintendo koters en daarmee is het altijd leuk praten :)

12. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je niet bang voor te zijn als je een Xbox heb gekocht hoor :)

Oh oh... nu begin ik ook fanboy te worden :{ Moeten we niet hebben hé O-)

Ik heb die kerel van mijn vorige post deze thread zonet ff laten lezen, en hij zei: JE KAN ER GEWOON NIET TEGEN DAT DE PS2 MOOIERE GFX HEB!!! DAAROM BEGIN JE OVER ME TE LULLEN :mad:

..Triest.

13. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, dat doet me een beetje aan mezelf denken toen ik niet wou toegeven dat de Dreamcast zwakker was dan de PS2.
    Maar toen was ik nog 10.
    Ik bedoel over die N fan bij mij in de klas.
    Dat hij zijn eigen reden heeft over dat hij James Bond beter vind dan Halo kan ik begrijpen, maar dat hij de A.I beter vind gegrijp ik uberhoud niet, en als je niet eens weet dat James Bond een 3rd party game is, en dat ie dus op alle consoles te verkrijgen is, moet je gewoon je bek dicht houden en lekker achter je GC gaan zitten.
    Mij zal je bijvoorbeeld bijna nooit over PC games horen omdat ik me daar niet in intereseer en dus heb ik er weinig verstand van zodat ik snel de fout in ga.

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  14. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Perfect Dark ook goed, maar die oude engine mogen ze van mij weg doen hoor.
    Gewoon helemaal overnieuw beginnen Rare !

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bijzonder triest, als iemand zo slecht nederlands spreekt.. 8)

16. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou niet van spelletjes...

17. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    O!

ik zat vorig jaar met 4 gasten in de klas die ook een xbox hebben en eentje met een GC. die heeft t geweten ook toen ie begon dat metroid prime beter is asl Halo.
    ii vind t altijd wel leuke gesprekken tussen fanboys :p

18. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, metroid Prime vergelijken met halo, kan je net zo goed zelda vergelijken met splinter cell, zijn heel verschillende games.

19. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    tja.. ik moet je er gewoon op aanspreken... waarom noem je hem N fan? jij zit hier net een heel topic te maken over fanboys terwijl je er zelf net zo goed een ben.. waarom? omdat je gewoon zo overduidelijk laat doorschemeren dat je antie nintendo ben met dit stukje...

20. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben juist niet tegen Nintendo.
    Ik vind de GC een prima console, ik heb em zelf ook.
    Ik respecteer ook de mening van een ander, maar ik kan somigge redenen niet zo goed begrijpen.

Deel Deze Pagina