Nview werkt niet meer na installeren nieuwe Driver

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door deNeut, 19 okt 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een Nvidia Gforce Ti 4200 en heb net de nieuwste driver gedownload ( versie 45.23 ). Ik heb mijn Norton Antivirus Disabled toen ik hem installeerde anders kan het zijn dat hij niet goed werkt de Driver. Maar nu kan ik Nview niet meer gebruiken, als ik naar rechtermuisknop (op bureablad) --> Eigenschappen --> Instellingen --> Geavanceerd --> GeForce Ti 4200 ga dan komt er in beeld: In rundll32.exe is een fout opgetreden bla bla bla. Kan iemand mij helpen en zeggen wat ik nu moet doen. Ik had de driver juist geïnstalleerd omdat ik met Nview zwart/wit beeld kreeg op de tv maar nu kan ik Nview helemaal niet meer gebruiken.

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    reinstall van driver/grafische kaart? (meest standaard antwoord ff srry)

3. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had ook een keer zoiets, ik zou gewoon een backup eroverheen gooien en dan wachten op de volgende update, het kan anders, maar dat is moeilijker en duurt langer!

4. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en als beide niet werkt dan kun je altijd nog tvtool downloaden, werkt het zelfde. Ik had trouwens het zelfde probleem met mijn geforce 2 ti200 (die heeft geen nview) maar toen ik de nieuwste drivers had gedownload had ik er geen last meer van, maar goed hier is nog een hulp site:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538//

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    ok, ik heb nu gewoon mijn oude driver er weer opstaan. maar maakt het veel uit als je de driver automatisch de boel laat updaten of dat je hem eerst handmatig verwijdert en dan hem installeert. Want ik ga dan wel een iets oudere driver proberen te installeren.

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ??

Deel Deze Pagina