Bij de specificatie van de xbox staat o.a. het volgende: Maximale resolutie 1920x1080 Maximale resolutie (2 x 32bpp frame buffers + Z) 1920x1080 maar wat heb je hieraan? aangezien er wordt maximaal 640 x 480 gebruikt. dit is ook de reden waarom er dus nog steeds "jaggies" te zien zijn. Ook in HALO, helemaal met een RGB scart..
voor Zo'n HDTV kan er ondersteuning worden gegeven voor Super Kwaliteit beeld. je gewone tv heeft daar niks aan .
das iets met die HDTV denk ik, ik weet er ook het fijne nie van ze.. kheb mij da ook al zitten afvragen, door uwen pcmonitor aan te sluiten kunt ge die resolutie maybe zo hoog krijgen... anyone die hier duidelijkheid rond kan brengen?? greetz
? ik speel games tegen 1028*768 of zoiet, met zo'n monitor zou je xbox games toch ook wel tegen zo een resolutie kunnen krijgen? maar kheb eens gelezen @teamxbox, dat als je xbox op monitor aansluit, je echt wel last krijgt van jaggies das ook nie de bedoeling é maar hoe krijg je die resolutie dan zo hoog als op de doos vermeld staat ??? :{ greetz
jaggies liggen niet aan de resolutie maar aan de AA. De spellen die nu uitkomen gebruiken vrijwel allemaal AA dus zie je de jaggies niet meer.
Sja MS wilde zo graag 'de machine van de toekomst' maken. Dit is daar een voorbeeld van denk ik. Ze verwachten waarschijnlijk dat binnen enkele jaren de HDTV algemene standaard wordt ofzo, en als je dan een console hebt die zoon hoge resolutie aankan is dat natuurlijk wel errug koel... Op dit moment heb je er idd helemaal nix an... Luister naar MS... Machine van de toekomst... Feel the Force... MUHAHAHAHAHAHA!
HDTV is helemaal niet zo'n hoge resolutie. Er bestaan HDTV's die die resolutie aankunnen betekend niet dat als je je Xbox erop aansluit hij dan die resolutie heeft. Sterker nog, op een HDTV heb je nogsteeds 640x480 resolutie, alleen veel scherper en mooier. Het spel moet bepaalde resoluties ondersteunen voordat ze gebruikt kunnen worden. Wacht er maar niet op.
Uhhhh nou het kenmerk van een HDTV is toch echt dattie een hogere resolutie heeft hoor... Okee als je spel dan nog steeds 640x480 is heb je er nog nix aan, maar dat wil niet zeggen dat je HDTV geen hoge resolutie hep...
Hij bedoeld dat als je een Xbox aansluit op een HDTV je geen hoge resoluties hebt omdat de spellen dat niet doorsturen..
JA heyyy wou ik effe melden. er bestaat een vga pack van Kgasper. die maakt speciale xboxvgaboxjes. dan kan je dus xboxen op je pc monitor. met hogere resoluties die een tv aankunnen. De reactie van mensen die dat ding net gekocht hebben zijn ongeloofelijk. ze vinden het allemaal perfect. binnenkort krijgik ook zon speciale vga pack van kgasper. Hier heb ik de website van hem. www.xboxvga.com ik heb veel contact met die gast. ook is deze gast de eerste die met het boxje kwam aanzetten. daarna kwamen er lui uit duitsland ook. hoe hoog de resolutie is moet ik nog effe vragen. als je vragen over dit ding hebt kan je ze ook aan mij vragen. ik ken die gaste erg goed en ben bezig met zijn website te verbeteren.
Luister nou naar wat ik zeg: (uhm lees bedoel ik) Dat HDTV hogere resoluties aankan betekend niet dat je spelletjes dat kunnen. Zolang je spelletje geen hoegere resolutie aankan (of gemaakt is omtend), is het enige wat je ervan zult merken als je je xbox op hdtv aansluit de scherpere beeldkwaliteit (aangezien er meer definitie zit in een HDTV). Kortom: Xbox speelt op HDTV of VGA monitor niks geen hogere resoluties af, en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. HDTV's kunnen wel hogere resoluties aan, maar dat heeft niks te maken met je HDTV, maar met het spel in je Xbox. Even over die VGA adapter van Kgasper, ik heb dat van het begin af aan gevolgd. Het zelfde verhaal geld hier ook, het is gewoon een 640x480 (ofzo daaromtrend) VGA signaal naar je monitor, kortom zelfde effect als HDTV, scherper en mooiere kleuren, Maar ook geen hogere resolutie omdat er simpelweg geen spellen zijn die dat supporten. Doideloik?
ja maar het ziet er stukken beter uit dan op een tv. en als er hogere resoluties komen voor games dan kan je er mooi mee genieten maarrre mzzzzzzzzzzzl
Je kan je boks toch ook wel aansluiten op een tft tv???? dan kan je zoiezo hogere resoluties draaien 1024x768 of 1280x1024 ligt eraan natuurlijk welke je neemt, kosten ongeveer evenveel als een leuke breedbeeld (vanaf +/- 1000 euros').
Ik illustreer waarom HDTV scherper beeld geeft in de volgende Deathrow pics: De HDTV pic geld ook voor VGA monitors! Effectief heeft HDTV twee keer zoveel beeldlijnen in beeld per frame. Snapevous?