haten jullie fanboy's ook zo???
*warning**houd rekening met enkele schrijf fouten...**warning*
niet alleen gamecube fanboy's en ps2 fanboy's maar vooral xbox fanboy's.... daar zweven er ook nog wel wat rond op dit forum (noem geen namen)
maar ik vind dat wij (xbox gamers) ons niet moeten verlagen tot het niveau van een fanboy....dat is gewoon triest.....vandaag las ik ook weer wat op dit forum...weet niet meer van wie het was, en dat maakt ook niet uit maar als ik zoiets zie dan moet ik bijna huilen....het is gewoon te triest voor woorden.
het top punt is nog wel de fanboy die geen goede argumenten kan verzinnen en die steeds komt met; xbox is te groot, de controller is lomp of die fanboys die het steeds hebben over dat de gamecube kiddy is...
sorry hoor maar ik heb gewoon medelijden met dat soort mensen..bah:r
Maar het ergste vind ik nog wel die ps2 fanboy die zijn naam heeft verandert in "playstation2" (je zou je levenlang maar zo aangesproken moeten worden)
Die gozer had zelfs nog geprobeert te trouwen met een ps2 maar gelukkig wou de ....(weet naam ff niet; heilige man in kerk) dat niet doen...
Als je een echte gamer bent dan doe je het om de games en niet om de console, wij hebben bij ons thuis daarom ook een xbox(van mij) ps2 (van mijn bro) en binnen kort een gamcube (is niet bedoeld om op-te-scheppen ofzo hoor)
ok dat was het....dat moest er gewoon ff uit...
Laatst bewerkt: 24 mei 2002