Is 2004 het jaar van xbox games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 20 okt 2003.

1. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is 2004 de jaar van xbox games

Is 2004 de jaar van xbox games? of word het Ps2 of gamecube?

2. Dit jaar is zkr voor de Xbox (wat nog gaat komen). In 2004 heb ik geen idee wat er uitkomt. Alleen Halo en Fable (en misschien Half Life 2)

3. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop of denk of denk het wel!

en het is het jaar van de xbox games, dat klinkt in iedergeval beter

4. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat halo2
    de:
    -best game of 2004
    -Best fps 2004
    -best graphichs 2004
    -best multiplayer 2004

awards krijgt

5. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaaaaaaaa, Halo 2, Ninja Gaiden, Fable, Sudeki, Doom 3 en Half Life 2!!! WoooooooooooooooooooooW

Als Ps2 en Gc dit verslaan weet ik het niet, maar ze gaan ook wel goede titels hebben hoor en ze zijn zeeeeeer goede concurentie voor de Xbox!!!

Misschien verslaan ze xbox zelfs:eek: , het zou me zelf niet verassen, maar alle kanten hebben waarschijnlijk nog een hoop onaangekondigde titels!!!_O_ *)

6. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Bram welke spel verslaat nou Halo 2 denk je

Dragonballz budokai 2 en uhm devil may cry 3?

nou lijkt me niet

XBOX =THE CONSOLE GAMES OF 2004

7. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmm, misschien: Gta 4, Gt 4 en metal gear solid 3, ik zal een zoeken op tothegame wat er is voor Ps2, ik heb er zelf wel geen hoor;)

en hier dan: Eye toy Groove, kingdom haerts 2, socom 2 en the getaway 2

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  8. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ben echt zwaar benieuwd wat er nog gaat uitkomen hoop nog steeds op een zwaar exclusive Fighting game voor de xbox, de xbox heeft dan DOA3 wel maar ja die zooi is ook al gedaan op ps2/ps1 dus das geen aparte fighter :mad:

9. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat half-life 2 nog uitkomt dit jaar, en je hebt pgr2 en topspin tennis nog......dus redelijk goede games om naar uit te kijken...!!!

10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Jade Empire niet!

Je kan nog niet oordelen over welke console de beste van 2004 wordt, er zijn immers nog weinig games aangekondigd voor volgend jaar. Maar met Halo 2, Fable, Jade Empire, Sudeki, Half Life 2, Doom 3, Rallisport Challenge 2, Kameo, BC, Perfect Dark 0 (?) en nog veel meer maakt de Xbox een erg goede kans.

11. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Die komt toch pas begin 2005? en anders word ie vast wel uitgesteld tot 2005.

12. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de xbox op graphics gebied sowieso alles moet winnen: ik heb zelf ook een kubus: nou dat ding heeft best leuke spellen (lees: zelda, mario...) maar kwa graphics vind ik hem toch echt onder doen voor de box. Spellen die in reviews een 9 of hoger krijgen kwa graphics voor de kubus, vind ik op de xbox nog redelijk onder de maat. Maar afijn het gaat om gameplay eh?! Dus ik hoop dat beide platforms een hoop moois uitbrengen!

13. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    half life 2 mag je ook nog wel ff opwachten eerst de PC versie en misschien half jaartje later de Xbox versie.
    Maar goed zijn echt games die ik liever op PC speel dan op een console want naar mijn mening zoog zowel Half Life 1 voor PS2 en Unreal tournament voor de xbox beide al geeft de online functies voor beide consoles wel weer een positief vooruit zicht

14. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    laten we zeggen dat het eerste kwartaal iig word gedomineerd door de xbox :p
    Halo2
    Fable
    Sudeki
    Ninja Gaiden

maar eens zien wat GC of PS2 daar tegenop heeft te bieden

15. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Voor alle 3 komen er topgames uit in 2004 _O_

16. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier trouwens een gamecube en ervaart hij/zij hetzelfde als ik ervaar: dat ze veel gebruik maken van pop-up, vervaging in de verte (zelda!) etc. ??

17. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, 2004 ziet er ook al goed uit, l!ve zonder credidcard, halo 2, delta force black hawk down, fable, en nog wel meer.
    ik denk dat het met games beter wordt, maar de concurrentie is beter

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik vind Q3-4 2003 ook wel het half jaar vd Xbox... iig voor de hard core gamers (wij dus, elke dag 2 uur ofzo)
    maar in 2004 gaat ie echt aanslaan bij het grote publiek die es een spelletje kopen. en natuurlijk bij de hardcore gamers :p
    die lijst met coole spellen ga ik niet noemen hoor
    (KOTOR, Amped 2 .....t/m Halo2)

19. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ps 2 heeft jak 2, gamecube dit jaar metroid en zelda, heeft de xbox betere papieren.
    maar volgend jaat zal de gamecube wel sterker online gaan, de ps 2 met gta 4 online..

vooral dat laatste is vreselijk omdat dat niet op xbox komt, maar vice city komt ook binnen kort, dus wie weet..

*droomt*

20. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Als iets een baggerspel is, dan is het wel METROID PRIME!!! Ik heb hem op aanraden van een gamesshopgozer gekocht :mad: wat een brak spel zeg!

Deel Deze Pagina