XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een lang weekend weg en heb daarom WouteR een mailtje gestuurd om me af te melden!! Ik had namelijk gehoord dat de afmeldingen via hem liepen! Maar goed, ik had het natuurlijk ook gewoon op het forum kunnen plaatsen maar heb blijkbaar niet goed nagedacht!! SORRY (en tot zondag!)
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Aha dan is het Wouter zijn fout :) of ja hij kan het ook aan Godie gezegd hebben. Maar goed jammer.. en ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad.

    In het excel bestandje op de site heb ik op het derde blad een grafiek toegevoegd waarin je de trend ziet waarin punten zijn gehaald :cool: had ff weinig te doen dus :) Ik kan nog wel duizend-en-één stats loslaten misschien doe ik dat na volgende week :)
     
  3. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    goed werk gerbo !
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
  5. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm..grappig..ik heb een mooie snel stijgende lijn
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht dat we niet zozwaar meer tilden aan afwezigen ;) Althans, als je je af wil melden voor de competitie horen we dat graag. En natuurlijk willen we dat iedereen mee doet en blijft doen! Alleen om nu na iedere race elke afwezige te gaan vragen daar naar... :) Maar ik had idd FUFO's mailtje ontvangen
     
  7. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    x-syth .. is het je opgevallen dat bijna iedereen een stijgende lijn heeft ? :eek:
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom wordt poule c nooit meer geupdate? ja ik weet het, deze vraag is al 10x gesteld, maar er zou ook al 10 geupdate worden!
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Naja het verbaasde me een beetje omdat FUFO er altijd was geweest en omdat hij toch nog behoorlijke kansen had. Én betrokken was in de groep als het ware. Je begrijpt t vast wel :)
     
  10. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Royal18: Nie zo bijdehand he mannetje :p ;)

    Ok iedereen heb stijgende lijn...maar niet van iedereen is die mooi, naar zijn eigen zeggen. Ik vind dak een mooie stijgende lijn heb.....
     
  11. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan mee te doen hoor, zoals gewoonlijk. Maar ik was naar een lan geweest, en toen ik thuis was deed m'n netwerkkaart lastig. Ik kreeg ze niet meer op tijd deftig ingesteld....Anyway, nu is't in orde en ben ik er zondag gewoon weer bij...
     
  12. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor X-syth: iedereen weet wel dat je goed kan rijden maar het probleem is dat jij dat graag elke dag van iedereen wil horen. Het is zelfs zo erg dat je elke keer positieve dingen over jezelf op het forum zet!! Onder het motto: als je niet gekieteld wordt dan moet je het zelf maar doen!!! Wees eens bescheiden man!!
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat Fufo!*)
    X-syth niet meer zo patsen ,nog even
    en dan komt Top Spin uit en dan laat ik je alle hoeken
    van de baan zien.:eek:
     
  14. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: mja...das wel waar...vanaf nu ik nie meer patsen en bescheiden zijn...

    Ik kijk echt uit naar de volgende race, Outblast rijd op die 2 banen echt goede tijde...ik denk dat er iets heel verrassends gaat gebeuren...
     
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    @Wouter: Sorry om wéér eens dezelfde vraag te stellen, maar WANNEER WORDEN DIE #%$#@! SCORES NOU EENS GE-UPDATE!?!?
     
  16. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah....valt wel mee....valencia ligt me sowieso niet, en philip island....tja...ik vind het een lekkere baan....maar erg goed(stabiel) rijd ik er niet
     
  17. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    valencia sucks maar philip island is weer makkelijk. en mijn motto voor de laatste races is "ga voor die 1e plaats*) "
     
  18. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    effe vermelden dat godie vanochtend om 10:30 zijn motorrijbewijs heeft gehaald :D Ik mag nu echt racen.

    Tot zondag mensen
     
  19. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd godie :) laat je niet te veel inspireren door moto gp ;)
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Congratz man!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina