[Moto GP 2] Schakelen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Thomas, 20 okt 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit met een probleem bij Moto GP 2. Als ik in een bocht zit in de 4e versnelling wilt hij nooit naar de 5e versnelling. Hij gaat heel even naar de 5e versnelling maar dan gaat hij weer terug naar de 4e en zo de hele tijd door. Dit is heel erg vervelend en raar want op een recht stuk schakelt hij wel gewoon naar z'n 5. Ik heb verschillende instellingen geprobeert en het blijft gebeuren. En dit is alleen bij de Honda NSR 500, en niet bij bv. de Honda RC.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Misschien omdat je met een te krachtige motor de bocht door gaat, en dus remt hij af.

3. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt waarschijnlijk doordat je in een bocht erg veel afremt. Daardoor kan de motor niet genoeg toeren maken en schiet ie terug naar de 4e versnelling...

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dit is het niet want ook als ik vol gas door de bocht ga dan schiet hij ook terug.

Hoe bedoel je? Dan zou hyet eerder bij een RC moeten zijn want die is krachtiger als de NSR. :confused:

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een bekent probleem in MotoGP, al is het verlies in tijd minimaal.

De beste oplossing om dit te verhelpen is om handmatig te gaan schakelen, maar dat gaat voor sommige iets te ver.... aan de andere kant, als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet meer terug naar automatisch.

Het tweede wat schijnt te helpen is de indeling van je credits iets aan te passen. Het schijnt dat je er minder last van hebt op het moment dat je meer of minder credits zet op top speed, maar dit heb ik alleen van horen zeggen, aangezien ik zelf handmatig rij.

Succes :)

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: [Moto GP 2] Schakelen

Hmm ik ga eens proberen de credits aan te passen, want handmatig schakelen is me veel te ingewikkeld. Maar bedankt voor je reactie. :)

Deel Deze Pagina