Nowpe, hier de volledige site met alle teams: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=11447 ( ik weet niet of die al gepost is, maar ik post hem toch.)
Het heet in het spel alleen niet eredivisie, maar dutch league. Logos en shirts zitten er allemaal in. Ziet er erg mooi uit.
Het heet zo omdat KNVB weer is teveel geld wou van EA als ze het officiele logo mochten gaan gebruiken. Dat deed EA niet dus daarom hebben ze zelf wat ontworpen en het Dutch League genoemd en vind ik heel slim van EA!
Zijn er al mensen die bepaalde truckjes of andere tips hebben waardoor ik mijn vaardigheden kan verbeteren. Nu niet allemaal schrijven dat ik meer moet oefenen, ik bedoel eigenlijk praktische tips zoals schijnbewegingen en schieten. Het moet ook door mij gezegd worden Fifa 2004 is weer een stap in de perfecte richting, een top spel voor de voetballiefhebber.
ik ga deze zeker wel kopen. ik heb nu al 2003 maar die vind ik een beetje slep dus hoop ik dat 2004 beter is. en alnders w8 ik gewoon op PES. dat zou tog ook op de xbox komen?
zijn er nou ook mensen die fifa2004 al hebben gespeeld en ook pes wel eens gespeeld hebben. wordt t verschil al minder of is t nog steeds erg merkbaar(qua gameplay dan he
Mensen ik kom net bij de E-plaza vandaan en daar stond hij hoor!!! Op nummer 1 Fifa 2004!!!!!! Hij is vanmorgen binnengekomen. Gaystation 2 komt vrijdag pas..
Het verschil is aanmerkelijk minder geworden. Met de voorgaande edities van fifa had ik het gevoel dat het veels te gelikt liep. Je kon bijna geen verkeerde pass geven bijv. Dat is nu wel anders. Jongens (en meisjes) geloof me nou : FIFA rules !!!