VRAAG: op een gegeven moment word je een ruimteschip binnengehaald van de Sith waar j word verhoort, en waar je word verteld dat Lord Malak eraan komt. Nou goed dus eerst de rest van j crew redden(ik speelde met die oude jedi ) en dan iedereen vermoorden. Maar dan: dan moet j naar de bridge en laten die sith nou net die deur dichtgemaakt hebben. Dan moet j een alternitave route vinden. WIE WEET DIE ROUTE? waarschijnlijk heel simpel, maar ik zit gewoon ff vast: bloos
Rechtsboven in kan je naar buiten door de ruimte wandelen, moet je in de Armory een space pak pakken, kijk maar op je map. En dat schip heet de Leviathan.
Dat ruimteschip heet The Leviathan en er is een ander topic over dat jouw vraag beantwoord edit: d'oh, ik moet eens vaker F5 indrukken en sneller antwoorden
Ja dat ruimtepak idd, maar op de een of andere manier krijg ik die niet te pakken maarja zou wel aan mij leggen
Klopt idd, er is hier al een thread over, en één thread over hetzelfde onderwerp lijkt mij genoeg Vandaar dat deze nu dichtgaat. Verdere vragen hierover kun je hier stellen.