Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik geloof je! :D Heb 'm net besteld bij gcshop.nl . Hoop dat ik 'm snel ontvang om mijn eigen reviewtje te kunnen geven O-)
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Een aantal members heeft mij, terecht, op deze post gewezen.
    Zelf hebben al heel veel members een waarschuwing gehad wegens het bashen van andere consoles, voor dezelfde reden waarvoor jij hem nou krijgt.

    Het is namelijk PLAYstation.
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Joepie,
    kreeg net mailtje van gamerelease dat ze het spel morgen krijgen, dan heb ik hem dus donderdag. Gelukkig blijft de schade dus beperkt... :)
     
  4. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em en hij is cool. grafisch ziet er allemaal zeer voorbeeldig uit. De practise-mode is zeer welkom, de carreer is ook zeer goed..

    Er zijn alleen wat zaalvoetbal-regels op de spelers losgelaten. (tikkie is affluiten lijkt het wel.)

    Het spelen is langzamer maar realistischer.

    *straks meer, ben nu ff aan t eten ;)
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb em vanmiddag aan mn broertje kado gedaan.. en ik speel em de hele dag al :) Leuk spel.. besturing is zeker verbeterd, maar wel erg wennen met dat off-the-ball systeem.. je kunt nu niet meer simpel een speler diep laten lopen door op de linker trigger te drukken.. Je moet nu op het witte knopje drukken, dan een speler selecteren en dan laten lopen.. ik heb het nog niet helemaal door, maar het is niet zo moeilijk en saai als het klinkt...

    Grafisch erg goed in elkaar, het lijkt wel of FIFA ieder jaar weer veranderd... het ziet er nu heel anders uit.. ook even wennen maar erg goed :D

    Muziek is weer top.. o.a. Tiesto feat. Kane en Underworld.. leuke nummertjes dus..

    Ook de 2e divisies van o.a. duitsland en spanje zitten er in (van engeland zelf 3 divisies!)... dus teams genoeg :) Van nederland enkel de grote clubs, maar dat is al beter dan helemaal nix!

    Goed spel dus! Even wennen, maar zeker de moeite waard!
     
  6. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd heel handig om de rechter analoge stick te gebruiken, en daarna te rennen. Dan kom je vaak langs tegenstanders heen en je ontwijkt tackles.
     
  7. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer jullie zeggen dat het spelen langzamer is, bedoelen jullie dan (en dat zou een welgekomen verbetering zijn) dat het moeilijker is een aanval op te bouwen (niet meer in twee à drie tikken aan de goal van de tegenstander), en er dus meer middenveld spel is (dat zou beteken dat de gameplay gewoon veel realistischer is), of bedoelen jullie dat de bal gewoon trager rolt na een pas en echt alles trager gaat (zoals de bewegingen van de spelers), ik hoop dat dit laatste niet het geval is.

    ps -kunnen jullie de spelsnelheid aanpassen
    -is er nu een rival mode, en wat houdt die juist in
    -nog opmerkingen zijn welkom, want ik wil geen crappy spel kopen voor 60 eurokes!
     
  8. MasterSE

    MasterSE Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay is zeker moeilijker geworden, je moet nu echt goed nadenken om een aanval op te bouwen en gaatjes te vinden, de spel komt meer richting van Pro Evolution SOccer 3 op PS2. Ik speel bijna elke Pro evolution SOccer 3 en nu komt Fifa 2004 ook bij maar dan op xbox! :9
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    hmm nou hoor ik demo-man weer zeggen dat alleen de grote clubs uit NL aanwezig zijn.
    vreemd want op diverse sites lees ik dat alle NL clubs vertegenwoordigt zijn want anders zou je toch geen NLse competitie kunnen doen??
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, en alle clubs uit Nederland (Eredivisie welliswaar) zijn aanwezig, van Volendam tot Feyenoord en van ADO Den Haag tot Ajax !

    Alle 18 clubs dus ! :)

    En je kan gewoon de Nederlandse competitie doen..
     
  11. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    en dus ook FC Zwolle _O_
     
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    damn deze games owned gewoon, lekkere gameplay, verbeterde commentaar, mooie gfx, meer stadions, nl competitie (niet echt officieel als er een zelfgemaakt logotje staat met "dutch league")..

    Gewoon cool :)
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook FC Zwolle ja :) Ik moet nu met Ajax tegen Zwolle !

    FF hun ass kicken :)

    Wat trouwens erg vet is : als je slecht presteerd in de competitie, dan gaan de mensen ook niet meer naar de wedstrijd, ik moest uit tegen Roda JC spelen, en het stadion zat maar net halfvol !!!

    Echt heeeel vet :D
     
  14. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dus geen zak van voetballen.
    Ben namelijk F1-Freak..
    Maar is deze game ook leuk voor iemand die er geen verstand van voetbal heeft?
     
  15. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    met grote clubs bedoel ik niet alleen Ajax en PSV... Vitesse en NAC zijn ook grote clubs imho...
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je er niks van weet is niet zo'n probleem denk ik, maar of je er van houd is een ander verhaal..

    Als je van voetbal houd is dit een hele leuke game :)
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben zelf ook geen voetbalfan.. maar ik vind het altijd wel leuk om ff een potje te knallen tegen wat vrienden.. biertje erbij ,zak chips erbij... ik kom de avond wel door :)
     
  18. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    oja..en ADO en Zwolle ook enzo..
     
  19. Prikkie

    Prikkie MASTER

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je?

    Als je het met amateurclubs vergelijkt wel...
    Je noemt dan ook nog eens 2 clubs die zonder overheids geld niet eens meer zouden bestaan:'-(

    Ajax Feyenoord & Psv zijn de grote clubs (in deze volgorde ook)

    Dat neemt niet weg dat het natuurlijk top is om ook weer tegen de "kleine" clubs te spelen.... heerlijk in de Goffert tegen NEC...
    Ben benieuwd wat de Ado supporters doen als we winnen daar in Den Haag: crashed mijn xbox dan???

    M:+rgen is het zover!!!
    YES!!
     
  20. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch ff een paar vragies:
    1) Kan je nu de keeper voorbij spelen bij 1 op 1?
    2) Kun je zelf het Nederlands elftal maken?
    :cool: Staan die keepers weer zo slecht opgesteld, zodat elk afstandschot op goal erin gaat net zoals in de demo?

    Zowieso vind ik m al super vet en heb ik m besteld bij gcshop!!!
     

Deel Deze Pagina