Ja... je leest het goed. de Europese gamecube verkoop is ver 10 voudigd... FEEEEEEST!!! Go Nintendo GO!!! Bron
Slim van nintendo, xbox is niks duurder. Zonde had ms dit gedaan hadden we wellicht een beetje concurrentie voor de ps2.
1 GameCube -> 99 euro 1 memory card -> 25 euro 1 ethernet kaart -> 35 euro _______________________ Totaal 160 euro en je hebt geen games. Nu heb je echter al een Xbox LE (met ingebouwde ethernet en schijf, no need voor kut memory cards dus) en 2 games: Halo en MM3 voor 199 euro. Eigenlijk kan je de Cube niet echt goedkoper noemen, maar de meeste mensen zien niet naar deze "details" die er dan nog maar eens bijkomen. En waarom een ethernetkaart? Voor de lan mode van Mario Kart. Want dat zal één van dé dingen zijn waar de GameCube zich de komende maanden zal trachten aan op te trekken.
Je hebt gelijk..niet iedereen is op de hoogte v welke features zo'n apperaat heeft.....het enige wat ze zien is 99 euro voor een 128-bit gamesconsole...nintendo is slim..deze move deden ze al in de states een tijd terug , toch?..nu is europa aan de beurt
Ook de Gc heeft bundels he champion be. Zo komt er binnenkort weer een nieuwe Zelda bundel voor 99 euro in de winkel teliggen + nieuwe bonusdisk. Dus op een memorycard na is het zeker wel een mooi prijsje voor een Gc hoor.Heb er zelf ook 1 gekocht laatst en zit lekker Metroid en Zelda TWW tespelen Meer dan dat is er ook niet vind ik maargoed hehehe. En ff ontopic: Ik vind het goed nieuws dat Nintendo eindelijk een beetje goed gaat verkopen,want zeg nou zelf: Niemand wil Nintendo toch eigenlijk kwijtraken?
En niet te vergeten: Mario Sunshine, Metroid Prime en nog andere toptitels zijn nu player's choice. Btw, ik denk dat dat Zelda pak ook €99 kost.
Nee hoor..er zijn ook games v 55-59 euro zoals Kotor, Brute Force etc. (koop ik meestal..daar ligt die psychische grens voor mij ) en bepaalde games zoals Soul Calibur 2 kosten ook 49 bij mediamarkt..
fanboy..tsss...schaam je.. maarhum... het is mooi dat nintendo weer wat extra verkoopt.. nintendo is goed voor de bizzz.. en maakt nog altijd een hoop van de top titels die er bestaan...
Ik wil ze al zeker niet kwijtgeraken. Kom maar op met Metroid Prime, Zelda, Pokémon games (), F-Zero reeks, Mario-reeks,... .
Hmm, 1000% is eigenlijk te mooi om waar te zijn. En dan bedoel ik letterlijk, vertienvoudigd. Daar merk ik hier niks van, ik ken helemaal niemand die een camecube nu heeft gekocht. Het is wel mooi voor nintendo hoor, slimme zet.
ik mag nu weer een console gaan kopen, en ik ga gewoon de ps2 halen want de spellenaanbod van de kubus spreekt me totaal niet aan
Als ik de tekst goed begrijp, dan zijn ze alleen over UK bezig, of over heel Europa. En je moet toegeven dat de Benelux in vergelijking met Europa niets is.
Damn ik kan ook niet wachten Maaruh denkt niet dat er veel mensen zijn die een modem erbij halen.. En je hebt ook goedkopere memorycards. Dus op 160 uitkomen zonder game is wel erg duur geschat. Voor zo een 150 euro heb je een cube met game en memorycard.